"הצלצול בפתח ולא משאירים ילדים מאחור"

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה מוביל בימים אלה ביחד עם מתנדבים מבצע חזרה לביה"ס במסגרתו יחולקו תיקים וציוד משלים לילדים מאוכלוסיות מוחלשות

בעוד כשבוע וחצי ישובו התלמידים לכיתות ובתי הספר כשברקע המשבר הכלכלי הכבד שפוקד את ישראל ומן הסתם השפיע על משפחות רבות. השבוע פורסם כי הנגיף הוביל למיתון כבד ולצמצום משמעותי בהוצאות של הורים.
אחת ההוצאות הגדולות בעת הנוכחית, היא ההצטיידות לבתי הספר, ולא פעם היא מסתכמת באלפי שקלים לטובת רכישת תיקים, ציוד משלים, ספרים, מחברות ועוד. נוכח המצב הורים רבים הודו בימים האחרונים כי בכוונתם ל"חתוך" באותן הוצאות, ולרכוש רק מה שחייב, אם בכלל.

הציוד שיחולק לתלמידים
הציוד שיחולק לתלמידים

איתי כהן, חבר מועצת העיר עפולה שעד בחודשים האחרונים למצב הכלכלי הרעוע של משפחות רבות, החליט לעשות מעשה במטרה לסייע למשפחות רבות ככל שאפשר.
בשנים האחרונות הוא מוביל בסופי חודש אוגוסט מבצעי חזרה לביה"ס במסגרתם הוא ומתנדבים מחלקים ציוד ותיקים וגם השנה הוא המשיך במסורת.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


"אני יודע שיש משפחות רבות שלא יכולות לרכוש מחברות, ציוד ותיקים עבור ילדיהם", אמר השבוע כהן, "המצב בעקבות הקורונה רק דרדר את מצבן של אותן משפחות מוחלשות ולכן השנה נעשה את המקסימום לחלק לכמה שיותר משפחות את הציוד הנדרש. הצלצול בפתח ואני מבטיח לא להשאיר אף ילד מאחור. אני מנצל את הבמה הזו ומבקש מהורים לפנות אליי באם הם צריכים עזרה כזו או אחרת בציוד. השנה הצלחנו להתרים מאנשים טובים תיקים, מחברות, חוברות, טושים, צבעים וציוד נוסף ואיכותי. בתום האיסוף נאבזר את התיקים בעזרת נערים מתנדבים ובראשית השבוע הבא נחלק אותם למשפחות שזקוקות לעזרה הזו. רתימת אותם נערים היא גם חשובה בעיניי ומביאה לידי ביטוי ערכים כמו ערבות הדדית ותרומה לקהילה", סיכם כהן וביקש לציין גם את תרומתו של יותם וייסמן להצלחת המבצע.