הצלחה מרשימה לתלמידי עמק-חרוד בתחרות יזמות יוקרתית 

האם הבשורה בתחום מושבי המטוסים הבאים תצא מהגלבוע? אם זה תלוי ביזמים הצעירים מביה"ס הרב-תחומי עמל עמק-חרוד התשובה היא חיוביות ביותר.

בתום הגמר היוקרתי של יזמי העתיד, נקבע כי שתי הקבוצות מעמק-חרוד (בניהולה של לילך שטיין), קטפו את המקומות הראשונים בתחרות היזמות הארצית של קבוצת עמל.
תחרות היזמות (ע"ש שמעון פרס ז"ל), יצאה לדרך לפני כ-10 חודשים, וכללה שלבי סינון רבים שנועדו למקם בסופם את שמונת המיזמים פורצי הדרך, אשר בוצע בהם תהליך מלא של פיתוח עסקי, טכנולוגי ושיווקי, עליו שקדו התלמידים במהלך פיתוח המיזם. כך, ולאחר שכלול כל הפרמטרים נבחר המיזם פריווטסיט (PRIVASEAT)- במקום הראשון.
פיתוח המיזם כלל בניית מתקן פרטיות מתקפל המולבש על מושב המטוס, ומאפשר לנוסע ליהנות מפרטיות בטיסה. התלמידים שפיתחו את המיזם, הם תלמיד כיתה י' בעמל עמק-חרוד: שלו תשבי, מעין כהן, שקד בן אליעזר, כאשר המנחים שלהם היו- מעיין צוויג ויעל להמן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

אירוע הגמר שהתרחש היום השבוע במרכז פרס לשלום ולחדשנות, נחשב לאירוע יוקרתי בתחום היזמות העסקיות והמדעיות לגילאי הנוער, והוא בשיתוף עם חברות מובילות כאל-על ומייקרוסופט ישראל. לגמר העפילו כאמור 8 מיזמים בולטים, וביניהם גם המיזם אנפון (UNPHONE), אף הוא מביה"ס הרב תחומי עמק-חרוד. גם לנוכח מיזם זה, לא נותרו השופטים אדישים וזיכו אותו במקום השני. מדובר באפליקציה המעניקה לבני נוער הטבות ומבצעים בחברות אהודות בתחומי אוכל, ביגוד, בידור ופנאי, וכל זאת לפי מספר שעות הלימוד בהן התלמיד לא נגע בטלפון. בכך מבקשים מפתחי האפליקציה להעניק תמריץ לשימוש מועט במכשיר הנייד בזמן הלימודים בביה"ס. התלמידים שפיתחו את המיזם- עדי סילם, טל אונר, ניר הולצמן, ואביה יגר, כאשר המנחים היו- מעיין צוויג וקרן רמות.