הצילו, נשבר לי המסך

נשבר לכם המסך? קודם כל תירגעו ותלמדו מה לעשות בכדי שזה לא יקרה בשנית (טור מאת אלון חן)

שלום לכולם. החל מהשבוע אני אתחיל לכתוב באתר "עמק ניוז" טור שבועי בנושא סלולאר ואשתדל בכל פעם לתת לכם מספר עצות וטיפים הנוגעים לסלולרי שלכם.
בטור הראשון אכתוב על מספר נקודות שיתמקדו באיך וכיצד תשמרו על מסך הסלולרי שלכם מפני שבירה או נזקים אחרים – הרי כל בר דעת יודע שלא זול להחליף מסך בכל פעם!
כאשר אנחנו רוכשים סלולרי חדש כגון אייפון, גלקסי או LG ויש עוד רבים וטובים אנחנו בדרך כלל קונים מגן או ארנק שיוסיף מוטיב של יופי. חשוב לי להבהיר: זאת דרך שגויה מאחר וזה אומנם יוסיף מוטיב של יופי אבל אינו מוסיף לכם את הדבר הכי חשוב: הגנה מרבית מפני שבר חלילה וגם אם ניתן שיקטין את הקרינה שמן הסתם המכשיר שלנו פולט מידי פעם.

• למה לא לרכוש  מגן בחמישה שקלים

מגן או ארנק לא מומלץ לרכוש בחמישה שקלים כי זה נחמד אך תוצאה והגנה של ממש לא נקבל במקרה זה. כאשר אנחנו רוכשים מגן מסוים יש להגיע לחנויות מובחרות ויש רבות בסביבת המגורים שלכם.
בחנויות אלו תוכלו לקבל מגן למכשיר שלכם עם הגנה טובה (;מדגיש מגן שיש לו תו איכות מספק האביזרים). כמובן חשוב לדעת שיש לו שתי שכבות: אחת סיליקונית והשניה פוליקרבונט.
כאן יש מוטיב נוסף להגנה: בעת הנחת המכשיר שלנו על דלפק מזכוכית או שולחן חלק, במקרה כזה מגן עם שכבה כפולה ובעל חספוס קל לא יאפשר למכשיר שלנו להחליק מיידית.
במקרה שהמגן לא איכותי וייוצר מחומרים נחותים, אזי יש סיכוי גבוה שבעת נפילה הוא יישבר מיידית. כעת ניגע במגני הזכוכית אשר נקראים מגנים נגד שברים: כאן יש איכויות שונות ורבות וכאן הזול אינו מגן כלל בניגוד למגן נגד שברים יוקרתי.
במגן האיכותי יותר יש דרגות שחיקה שונות ופינות מקומרות (קצוות מעוגלות) ויש רמת חוזק למגן השברים שלנו. כאן יש להגדיל ראש ולשאול את המוכר ממה עשוי המגן נגד שברים.
חשוב שתדעו גם עד כמה הוא אפקטיבי במקרה הצורך. עד כאן בקצרה על הגנת מסך הסלולארי שלנו.
נתראה בטור הבא.
הכותב הוא הבעלים של "גאדג'ט עפולה", מעבדת תיקונים, תקשורת וסלולאר. טל': 054/7777793