הצהרת כוונות: הפועל עפולה מתבססת במקום הראשון לאחר ניצחון ענק במשחק העונה

עפולה גברה בחוץ על בני הרצליה בתוצאה 93:78. ערב מדהים למקסים קיקוס שצלף 4 שלשות מתוך 4 זריקות ודייק ב- 5 קליעות עונשין מתוך 5. חמישה שחקנים קלעו בסקור דו ספרתי, בן קרטר ואלונזו עם דאבל פיגרס.
עפולה כעת בראש טבלת הליגה הלאומית עם 20 נק', 9 נצ' ו2- הפ', הרצליה במקום השני עם 19 נק'

שלשום  פגשה הפועל עפולה בבני הרצליה באולם היובל בהרצליה במסגרת מחזור מס' 11 בליגה הלאומית למשחק עונה, שהפגיש את מי שהייתה במקום הראשון עד לאותו משחק בני הרצליה ואת השנייה עפולה.
מי שפתח טוב את המשחק הייתה דווקא המארחת מהרצליה, שאף   סיימה את הרבע הראשון ביתרון 23:17, ואת השני 47:42. שיא יתרונה של הרצליה היה באמצע הרבע השלישי שעלה ל- 12 נק' לאחר 3 נק' של דיקסון עם סל לייאפ ועבירה. אבל אז בן קרטר הגיב עם לייאפ משלו ולאחר שתי דקות צלף עוד שלשה ונתן את הסימן לריצה מטורפת של 17:2 נק' של חניכיו של קפלן  אותה סיים מוריאל לוטאטי הצעיר עם חטיפה ולייאפ משלו, שהפכה את הקערה על פיה. בהמשך, לרוע מזלה של הרצליה, הא איבדה בדקות הקריטיות, את אור לאומי שנפצע בגבו שקלע בסה"כ במשחק 28, ואת רכזה אנתוני פישר שנפצע בקרסולו ולא שב לשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לרבע הרביעי עלתה עפולה ביתרון 68:66, כאשר הרצליה הצליחה להשוות 2 דקות מתחילת הרבע בסל לייאפ של דיקרסון שקבע 70:70, עפולה הגיבה עם סלים משלה- דאן- דייק בשתי קליעות עונשין ורוזנברג הוסיף שלשה. עפולה החלה להגביר את את הקצב כאשר עד לסיום המשחק היא הוסיפה 20 נק'. מתוכם 2 שלשות של קיקוס שכאמור להט במשחק. הרצליה הרימה ידיים עם 8 נק'. כאמור ניצחון גדול לעפולה שהוא בבחינת הצהרות להמשך.
בשבוע הבא ביום שלישי(7/1/20) תארח עפולה בבית את המדורגת במקום האחרון א.ס. רמת השרון.
ניר קפלן מאמן הפועל עפולה: "מאוד גאה בשחקנים שלנו, באתי עם תחושה טובה למחשק, כי יש לנו חבורה של גברים. למשחקים החשובים אנחנו באים עם אנרגיות נכונות, בחצי הראשון לא הבאנו את האקסטרא, בחצי השני הרוח שלנו האופי השתלטה על המשחק כשאנחנו מחויבים ומשחקים ביחד. תרומה גדולה לאלון מרלי העוזר שלי שיש לו חלק גדול בניצחון הזה, ואנחנו כבר עם הפנים קדימה למשחק הבא.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

מקסים קיקוס: "ידענו שאנחנו מגיעים לערב ארוך בו המאבק היה בכל ה- 40 הדקות של המשחק, הרצליה קבוצה מצוינת, שמשחקת בבית שלה עם הרבה בטחון, ומציגה כדורסל טוב, אבל היינו במשחק עם הרבה לב והקרבה. הוצאנו לפועל את תכנית המשחק שהצוות המקצועי שלנו עבד איתנו כל השבוע. שמח שאחרי המשחק הפחות טוב שהיה לנו בשבוע שעבר, הצלחנו להראות במשחק את היכולות שלנו כשאנחנו משחקים כקבוצה ביחד  בשני הצדדים של המגרש.
שמח שהרבה שחקנים בלטו הערב. הניצחון חשוב לנו להמשך הדרך גם בגלל שהראינו לליגה שאנחנו מובילים אותה כי אנחנו ראויים ונמשיך להיאבק במשחקים הבאים בכדי לשמור על ההובלה. אנחנו במקום הראשון בכדי להישאר."

קלעו לעפולה: לייס דאן 20 נק', קלארק רוזנברג 18 נק', מקסים קיקוס 17 נק', בן קרטר 16 נק' ו- 11 ריב', אלונזו קולמן 10 נק' ו- 10 ריב', מוריאל לוטאטי 7 נק', 7 ריב', 6 אס', אביאל לוי 4 נק' ו- 5 ריב', נעם פרץ 3 נק'.