הפקת אירוע בטבע בתקופת הקורונה

על הפקת אירוע בטבע ועוד בתקופת הקורונה. צילום: אירוע בטבע – פאנתום

אירועים מסמלים ציוני דרך חשובים בחיים, הם מושכים אליהם משתתפים מכל הארץ, עבור מטרה אחת ויחידה: לחגוג! אבל כאשר ישנו נגיף ברקע, סגרים ומגבלות, המון אירועים מתבטלים, ושוררת חוסר וודאות לגבי המועד שבו כן אפשר יהיה לחגוג. אבל במקום לבטל אירועים גדולים, או להימנע מתכנון אירוע מלכתחילה, אפשר לחשוב על רעיונות יצירתיים, כמו למשל הפקת אירועים קטנים ואינטימיים או הפקת אירוע בטבע בתקופת הקורונה. 

• אירועים בטבע – פתרון מושלם

רוב האנשים מעדיפים כרגע שלא להתקהל, בטח ובטח שלא במקום סגור. אירוע בטבע הוא בדיוק הפתרון, כאשר מחפשים דרך לחגוג בתקופה מורכבת שכזו. אירועים בטבע הפכו לפורמט פופולרי, והם מציעים את הדרך המושלמת לחגוג ולהתרועע עם בני משפחה וחברים, באוויר הפתוח. אירוע בטבע קל להתאים לשיקולים הבריאותיים החדשים ולמגבלות שמשתנות מרגע לרגע. אפשר להזמין אורחים לזמנים שונים, לסגור מתחמים עבור קפסולות, לתכנן אירוע קטן ואינטימי וכאשר חושבים יצירתי, האפשרויות מרובות להפליא. 

• הלוקיישן הוא המפתח

מעבר לעובדה שאירוע באוויר הפתוח זו בחירה מושלמת לתקופה הזו, אי אפשר להתעלם מכך שהטבע הוא מקום רחב ידיים, והוא שם כולל למספר בלתי נדלה של אפשרויות. אפשר לחגוג בים, ביער, ביקב. אפשר לחגוג בחורשה, במדבר ובכל מקום שתרצו בעצם. כאשר ישנה חברת הפקות מקצועית שתלווה אתכם צעד צעד, ושכבר יש לה ניסיון בהפקת אירועים בתקופת הקורונה, האירוע שלכם יהיה מדהים. תוכלו לצמצם אפשרויות יותר בקלות, ולבחור את הלוקיישן המוצלח והמתאים ביותר לכל אירוע שאתם מציינים.

• תחשבו בקטן

יש קסם אמתי בחתונה קטנה ואינטימית שנערכת בטבע, תחת כיפת השמיים. למרות שאירועים גדולים אינם באים כרגע בחשבון, אינכם חייבים לוותר על החגיגה שלכם, פשוט עליכם לצמצם אותה לכדי האנשים החשובים ביותר. אירועים לכמות קטנה יותר של משתתפים לא חסרי יתרונות. תחשבו שתוכלו להקדיש זמן לכל האורחים ואפילו לשבת ליהנות אתם באמת. אפשר להשקיע בתפריט הרבה יותר איכותי ומגוון, אפשר לחשוב על קונספט מיוחד, להכניס אלמנטים וירטואליים שכיום תופסים תאוצה, ובאמת שאין גבול לאפשרויות. 

• "שווקו" את האירוע בצורה הנכונה

"שיווק" נכון יכול להשפיע על החוויה של המשתתפים וגם על החוויה האישית שלכם. השקיעו בהזמנות מיוחדות, שלבו הפעלות או אטרקציות, בררו על לינת שטח ועל טיול ביום המחרת. כאשר אתם עורכים חתונה בטבע, הרשו לעצמכם לחשוב מחוץ לקופסא ולשלב רעיונות מיוחדים שרק יעצימו את החוויה ויהפכו אותה לאטרקטיבית. כך אף אחד, כולל אתם, לא יחשוב על החסרונות, כולם רק יראו את היתרונות הייחודיים של האירוע שלכם. 

• עבדו עם חברה מקצועית

הפקת אירוע בטבע ועוד בתקופת הקורונה, זו משימה מאתגרת. כדי שהאירוע יהפוך להצלחה, כדאי לשתף פעולה עם חברה מקצועית ומנוסה, שמכירה את העבודה, ויודעת איך להפיק את המרב מהתקופה. כדאי שלחברה תהיה רשימה של לוקיישנים נבחרים, כך שתוכל לעזור לכם לצמצם את האפשרויות, ולעשות את כל מה שנדרש מול הרשויות. אם אתם מחפשים חברה שתפיק לכם את האירוע המושלם גם בתקופת הקורונה, ותדע כיצד להפוך את הלימונים ללימונדה, פאנתום אירועים היא הכתובת שאליה כדאי לפנות. פאנתום אירועים זו חברה מקצועית ומנוסה בהפקת אירועים בטבע, ועם היכולת לחשוב מחוץ לקופסא ולגלות כמה שיותר יצירתיות. החברה תעמוד לצדכם ותעזור לכם לחשוב על רעיונות שיהפכו את האירוע לכמה שיותר מיוחד ומשמעותי. 

טיפ קטן לסיום – בתקופה כל כך מאתגרת, הרשו לעצמכם להיות גמישים, והתמקדו בתחושת הביחד וביצירת אינטימיות באירוע שאם מפיקים. כי בסופו של דבר, תחושת הביחד היא מה שכולם שואפים להרגיש, ומה שיהפוך את האירוע למוצלח ואפילו, לבלתי נשכח. 

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|