הפסטיבל המוטורי הגדול בישראל מגיע לעפולה

תושבי עפולה וחובבי הספורט המוטורי בצפון הכונו: בחול המועד סוכות תארח בירת העמק את הפסטיבל המוטורי הגדול ביותר בישראל כצעד ראשון שבסיומו מקווים באגף הספורט של העירייה לארח את אליפות ישראל. צילום: דוברות עיריית עפולה

מי שוויתר על שנת הצהריים שלו ביום שישי האחרון ובמקרה טייל ברחבי העיר עפולה יכול היה לראות מחזה שספק אם נראה בכבישיה של בירת המעק. למעלה מ-30 מכוניות ספורט יוקרתיות החל מפרארי, דרך מקלארן, קורבט, ניסן, מרצדס, מזרטי ועוד שחנו ברחבת עיריית עפולה לפגישת עבודה נוספת וצילומי פרומו ביציאה הצפונית מהעיר לקראת הפקת פסטיבל מוטורי שעתיד להיות אירוע הספורט הגדול ביותר שידעה העיר עפולה ואחד הגדולים שידעה המדינה.
בשנה שעברה התקיים הפסטיבל בעיר התיירות אילת ולדברי גורמי תיירות בעיר הדרומית הוא הכניס קרוב ל-20 מיליון שקלים, הן לבתי המלון בעיר והן לעסקים, ומשך לאילת למעלה מ-8000 איש. לדברי, ממפיקי ויזמי האירוע, האירוע לא ימשיך באילת והשנה יעלה צפונה לבירת העמק ובאגף הספורט של העירייה בהנהלת שלומי אלבז מחבקים את הפסטיבל.
בישיבת עבודה שלישית במספר שהתקיימה השבוע הוצגה לראש העיר אבי אלקבץ התכנית לפיה בחול המועד סוכות יתקיים בפארק העירוני פסטיבל ענק בן יומיים תחת השם "RACE WARS" שיכלול תערוכת רכבי ספורט ורכבי יוקרה. מתחמי קפיצות של לרכבי 4*4 ורכבים דו-גלגלים, מתחם נהיגה בטוחה וזהירות בדרכים לבני נוער, מתחמי מתנפחים ומשחקים לילדים, מתחמי "פוד-טראק" ועוד. בסך הכל 20 מתחמי פעילות שיתפרשו לאורך כל הפארק ליומיים של חגיגה.
בהמשך התכנסו כ-30 נהגים מקצועיים ורכבי הספורט ביציאה הצפונית של העיר, סמוך לכניסה לניר העמק, שם התקיימו צילומי הפרומו לקראת הפסטיבל בהשתתפות כוכב הרשת דניס צארקוב, חובב רכבים בעצמו, שמשכו מאות תושבים וצעירים סקרנים שצילמו כל תנועה של צי הרכבים המרשים. 

בשלב הבא, מקווים בעיריית עפולה להביא את אליפות ישראל בשיתוף משרד התרבות והספורט ולקיימה באח הצירים המרכזיים בעיר העומדים בתקנון המשרד הדורש כביש ישר באורך 1 ק"מ לפחות ובכך להפוך את עפולה באופן רשמי ומעשי לבירת הספורט המוטורי של עפולה.