הפנים היפות של עפולה: התגייסות חסרת תקדים לסייע לילדה שנמצאה ליד גופת אמה

הרצון לסייע לילדה מגיע מכל תושבי העיר. מלבד הרצון לאמץ רבים מעוניינים לתרום. חבר מועצת העיר איתי כהן התרים עבורה תווי שי, טאבלט, בגדים במטרה להמתיק עבורה עד כמה שאפשר את השנה החדשה

תושבי עפולה מוכיחים בימים האחרונים סולידריות וערבות הדדית מהי. לאחר שנחשף הסיפור הטראגי בו נמצאה ילדה בת 3 לצד גופת אמה ברחוב וולפסון, גל של תורמים מנסים לסייע לפעוטה שמתגוררת כרגע אצל חברים של ההורים שנפטרו בהפרש של עשרה חודשים.
מלבד הרצון לתרום רבים מתושבי העיר הביעו רצון כן ואמיתי לאמץ את הילדה, אך ההחלטה תהיה נתונה מן הסתם בידי המשפחה הרחבה ורשויות הרווחה. בין המתגייסים לסייע לילדה גם איתי כהן, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הרווחה.
"שמעתי בצער על המקרה והחלטתי לעשות מעשה. שוחחתי עם מנהלת אגף הרווחה והתעדכנתי דרכה על אופן הטיפול המהיר והמסור ווידאתי שהילדה קודם כל בידים טובות ובמקום מוגן עבורה. אני נתקל חדשות לבקרים במקרים קשים, אבל המקרה של הילדה הכניס אותי לצער עמוק. יחד עם זאת חשוב לי שהילדה למרות הצער תגדל בצורה מכובדת ובמקום מוגן. מאז גילוי המקרה קיבלתי מאות פניות של תושבים מעפולה וגם מאזרחים מכל המדינה שהסיפור נגע בהם. אותם תושבים ואזרחים רוצים לאמץ את הילדה ולסייע לה בכל דבר אפשרי. אני יכול לעדכן שלעת עתה במחלקה לשירותים חברתיים רוצים קודם כל להשאיר את הילדה בסביבת משפחתה הטבעית. אני באופן אישי אמשיך להיות מעורב ולעקוב מקרוב אחר הטיפול בילדה".
במקביל התרים במהלך השבוע כהן צעצועים רבים עבור הילדה, וכן טאבלט חכם, בימבה, משחקי קופסא, בובות, בגדים, נעלים ועוד. כמו כן הוא יעביר למשפחה הזמנית המאמצת תווי שי שישמשו את הילדה. בהקשר זה ציין כהן לטובה את חברת imc שהתגייסה אף היא לסייע לילדה מיד.