הפועל עפולה: שלומי דורה שוקל את המשך דרכו

בסביבת המאמן מספרים שהוא מאוכזב משרשרת התוצאות המאכזבות, ומטיל ספק בסיכויי ההישארות עם הסגל הקיים. צילום: אבי רביבו

להפועל עפולה הייתה הזדמנות מצוינת לסגור את הפער בטבלה ולהתחיל לצבור נקודות יקרות, כשבחודש האחרון הקבוצה פגשה את שלושת היריבות שלה לתחתית- בני לוד, אחי נצרת והפועל אשקלון. אלו הם מסוג המשחקים שאתה חייב לנצח בעונה כזו קשה, בטח כשהמטה המרכזית היא להישאר בליגה. אם הפועל עפולה רוצה לשרוד בליגה הלאומית, משחקים נגד קבוצות שהן ברמתה, ועוד כאשר עפולה היא זו שמארחת, חייבים להסתיים בניצחון. בסופו של דבר, שלושת המשחקים הסתיימו בתוצאת תיקו, שבשניים מהם הקבוצה ספגה בדקות הסיום, ובעטה בדלי פעם נוספת.

• רצונות לחוד ומציאות לחוד 

לאחר צירופם של שלושה שחקני רכש בחלון ההעברות, והשיפור ביכולת הקבוצה, התחושה בהפועל עפולה הייתה חיובית- שהנה הקבוצה יוצאת סוף סוף לדרך חדשה, ותתחיל במסע ההישארות. אך רצונות לחוד ומציאות לחוד. הקבוצה מבירת העמק סופרת שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, וההפסד האחרון 2-0 להפועל קטמון, הוציא את הרוח מהמפרשים לאנשי המועדון. בנוסף, העובדה שאחי נצרת ובני לוד ברחו מהקו האדום ויצרו פער גדול, כשכעת עפולה מרוחקת 12 נקודות מהמקום שמוביל להישארות, רק תרמה לתחושת הייאוש הניכרת במועדון.
"חייב להסתכל למציאות בלבן של העיניים, ולהתחיל להתכונן לעונה הבאה. נכון שעדיין קיים סיכוי להישאר בליגה, אבל ביכולת הנוכחית זה רק עניין של זמן עד שהירידה לליגה א׳ תהפוך לרשמית", טוען גורם בכיר במועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]  

האכזבה לא פוסחת גם על שלומי דורה, שאכן הצליח להביא לשיפור ביכולת הקבוצה, ומעמדו כאחד המאמנים הטובים בליגה הלאומית אינו מוטל בספק. אך לאור רצף התוצאות האחרונות, והיכולת הרעה של הקבוצה, המאמן שוקל להיפרד מהמועדון. גורמים בסביבתו מספרים שהמחשבות על עזיבה עלו עוד לאחר התיקו הביתי נגד הפועל אשקלון, ושאם לא יחול שיפור בשני המשחקים הקרובים, לא מן הנמנע שהוא יעזוב את הקבוצה.
״שלומי מאוכזב מחוסר ההשפעה שלו על השחקנים. קורים הרבה דברים שלא בשליטתו, וכל ההחמצות והטעויות ההגנתיות מוציאות אותו מדעתו. אם הקבוצה תמשיך באותה המגמה, ולא יחול שיפור ניכר במשחקים הקרובים, העזיבה תהיה קרובה מתמיד."

פתח לתקווה?

העברתו של שחקן הרכש זרקו קוראץ' הושלמה באופן סופי, והחלוץ המונטנגרי יעמוד לרשות המאמן כבר במשחק הקרוב נגד מוליכת הטבלה מכבי פתח תקווה, משחק חוץ שייערך היום (שישי) בשעה 15:00. דורה מקווה שקוראץ' יתרום לחלק ההתקפי הדל, ויעזור לקבוצה לצאת מהבוץ. השבוע המאמן צירף לשורותיו גם את הבלם ארז איסקוב, שמגיע מרמת השרון.
במועדון עדיין לא פתחו במו״מ עם המגן השמאלי סהר בן מנשה, שחקן בית של המועדון, שלאחרונה הספיק להחלים מפציעה קשה, ובשתי העונות האחרונות הציג יכולת טובה באגף השמאלי וביסס את מעמדו כשחקן הרכב. בסביבת השחקן מאוכזבים מהסחבת בעניינו, אך מאמינים שבימים הקרובים ניתן יהיה לפתור את הפערים ובן מנשה יוחזר לקבוצה. המגן הוא לא השחקן המקומי היחידי העונה שסביבתו מוחה כלפי התנהלות המועדון, וגם בסביבת הקשר המוכשר אפיק כהן, שממעט לקבל דקות ואינו זוכה לקרדיט המוצדק שקיבל בעונה שעברה, משמיעים ביקורת קשה כלפי הנהלת המועדון והטיפול בשחקני הבית, וטוענים שעזיבתו להכח עמידר ר"ג עדיין על הפרק.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|