הפועל עפולה: שחר ויזינגר יעמוד על הקווים גם בעונה הקרובה

שכר לעמלו: ויזינגר שמונה בתחילת עונה שעברה בתחילה כמאמן זמני, ולאחר מכן כמאמן הראשי ואף הובילה את להישארות בליגה. אריק שמואלי מאמן השוערים ימשיך לעונתו הרביעית בקבוצה. דוברות המועדון

הפועל עפולה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה. לאחר מימוש האופציה על השחקן הצרפתי רומאן הבראן, החלוץ שחר הירש, שסגר לעונה נוספת ונמצא על סף חתימה  ועוד שחקנים שנמצאים על הכוונת, הוציא המועדון מבירת העמק הודעה על כך כי מאמן הקבוצה עונה שעברה שחר ויזינגר ימשיך לעונה נוספת.
שחר ויזינגר שהגיע למועדון העפולאי בקיץ אשתקד, שימש כעוזר מאמן ואף שימש במספר משחקים כמאמן זמני בתחילת העונה, בינואר האחרון מונה למאמן הראשי של הקבוצה והוביל את הקבוצה להישארות בליגה.
מהפועל עפולה נמסר גם כי מאמן השוערים אריק שמואלי ימשיך לעונתו הרביעית בקבוצה, וכי בימים הקרובים ימונה עוזר מאמן ומאמן כושר שיצטרפו לצוות המקצועי של המועדון.
שחר ויזינגר התייחס להחתמה: "מהשנייה הראשונה שהגעתי למועדון, נתנו לי תחושה של בית אמיתי. הפועל עפולה זה מועדון מדהים עם הנהלה וצוות נהדר, יש לנו הרבה יעדים ועבודה קשה לפנינו. עכשיו נתרכז בבניית הסגל לקראת עונת המשחקים החדשה, בתקווה וציפייה לעשות עונה יפה".
מנכ"ל המועדון, שמעון פרי: "זה לא סוד שרצינו ששחר ימשיך, שמחנו לראות את השינוי שחל בקבוצה מאז כניסתו לתפקיד. מינויו למאמן הקבוצה הינו הדבר הטבעי ביותר עבור המועדון".
המנהל המקצועי, יובל שוואט: "שמחים להודיע על החתמתו של שחר כמאמן הקבוצה גם בעונה הקרובה. שחר איש עבודה, צנוע ורואה את טובת המועדון לנגד עייניו מהשנייה שהגיע לקבוצה. אנחנו עמלים על בניית הסגל ונתחזק במספר עמדות בזמן הקרוב".