הפועל עפולה: קשר צרפתי הצטרף לסגל, אביחי וודג׳ה ממשיך לעונה נוספת

עפולה ממשיכה בבניית הסגל לעונה הקרובה, חיזוק זר לשחר ויזינגר, הקשר הצרפתי המנוסה בן ה- 30 סאשה פטשי חתם בקבוצה. שחר ויזינגר: "אנחנו עוקבים אחרי השחקן מזה זמן רב, כאשר יחד עם הצוות המקצועי החלטנו שהוא הזר המתאים עבורנו". צילום: הפועל עפולה

עפולה ממשיכה בבניית הסגל, הקשר הצרפתי סאשה פטשי חתם בקבוצה. בנוסף, אביחי וודג׳ה, הקשר שהגיע למועדון בחלון העברות של חודש ינואר האחרון, ממשיך לעונה נוספת. וודג׳ה בן ה- 24 גדל במחלקת הנוער של הפועל ירושלים והגיע לעפולה מירמיהו חולון מליגה א׳ דרום.
פטשי בן ה- 30, המשחק כקשר האחורי, גדל במחלקת הנוער של טרואה הצרפתית, ולאחר מכן לבש את מדי הקבוצה הבוגרת ושיחק בה במשך 3 עונות.
בהמשך שיחק פטשי גם באורליאנס, באסטיה, ועוד מספר קבוצות מהליגה הצרפתית השנייה. פטשי שיחק בין היתר בבלקבורן האנגלית. בנוסף לכך, שיחק גם בסרביה, סלובקיה, פינלנד. לעפולה מגיע השחקן מאנגורדני מהליגה הראשונה באנדורה.
מנכ״ל הקבוצה, שמעון פרי התייחס להגעתו: "לאחר מאמצים כבירים ומו"מ ממושך, אנו שמחים שהצלחנו להנחית את סאשה לבקשת הצוות המקצועי. מדובר בשחקן מאוד מנוסה, אשר אמור לתרום מניסיונו הן בפן המקצועי והן בפן החברתי", על החתמו של וואדג'ה אמר פרי כי: "אביחי שחקן נהדר, אשר מהרגע הראשון התחבר לשחקנים, לצוות ולאנשי המועדון. אני בטוח שהוא יתרום רבות במהלך העונה להפועל עפולה.
מאמן הקבוצה, שחר ויזינגר: "אני מאוד שמח על הגעתו של סאשה, אנחנו עוקבים אחרי השחקן מזה זמן רב, כאשר יחד עם הצוות המקצועי החלטנו שהוא הזר המתאים עבורנו. בנימה זו, אני רוצה להודות למנהל המקצועי, יובל שוואט ולהנהלת המועדון שנרתמו ועשו הכל על מנת להחתים את השחקן".