הפועל עפולה פנו להתאחדות ולאירגון השופטים בכדי לחקור את כשרות המשחק מול אום אל פאחם

יוסי כהן – מנכ״ל הקבוצה: "אנו פועלים כחוק בכדי לבדוק את כשירות צוות השיפוט במשחק"/ mhkuo mjh rhhzk

במשחק בין הפועל עפולה לאום אל פאחם ביום שישי האחרון, אור לוגסי, השופט הראשי במשחק שלף שלושה כרטיסים אדומים: למאמן עידן בראון, לגיזי דורבור וערן אזרד. בקבוצה טענו גם כי הוא שרק לפנדל שלא היה.
בהודעה שהוציאה הקבוצה נכתב: ״בסיום המשחק נשלף כרטיס אדום לאזרד בטענה כי השחקן זרק על השופט כדור. השופט אמר במפורשות לאנשי עפולה וגם למנכ״ל הקבוצה יוסי כהן שעזרד הורחק בגלל זריקת הכדור. ככל הנראה, לאחר שראה את הוידיאו שינה השופט את גירסתו בעת שכתב את דוח השיפוט. השופט כתב כי הסיבה להרחקתו של אזרז היא התנהגות בלתי הולמת של השחקן לעבר השופט בניגוד מוחלט למה שאמר לשחקן ולמנכ״ל כהן כי הוא הורחק בשל העובדה כי הוא זרק את הכדור. חשוב לציין שהדוח נרשם בשעה 19:52 הרבה אחרי שריקת הסיום (משמע אחרי שרואים בוידיאו בבירור שערן לא זרק את הכדור – השופט ככל הנראה שינה את גירסתו).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנהלת הפועל עפולה פנו להתאחדות לכדורגל ולאירגון השופטים בכדי לחקור את כשרות המשחק. כידוע לנו נעשתה פניה גם לויצמן יער כדי לבחון את התנהלותו של השופט אור לוגסי במשחק״.
יוסי כהן מנכל הקבוצה "אנו פועלים כחוק בכדי לבדוק את כשירות צוות השיפוט במשחק ביום שישי. נקווה שמי שצריך לבדוק את הדברים יגיע לתובנות ויעשה צדק. במקביל שלחנו מכתב לאיגוד השופטים בכדי לפסול אותו מלשפוט אותנו. חשוב לציין שבכל הסירטונים רואים בבירור שנעשה עוול עם הקבוצה״.

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|