הפועל עפולה: עמי אסייג מנהל מחלקת הנוער מסיים את תפקידו

בפגישה עם  מנכ"ל שחקים, דניאל בן, ומנהל אגף הספורט, שלומי אלבז, ביקש אסייג לסיים את תפקידו במחלקת הנוער על רקע תחושת מיצוי. צילום

בפגישה שנערכה הערב (ראשון) בין עמי אסייג למנכ"ל שחקים, דניאל בן, ומנהל אגף הספורט, שלומי אלבז, ביקש מנהל מחלקת הנוער לסיים את תפקידו מסיבות אישיות. אסייג, שניהל את מחלקת הנוער במשך שנים רבות בצורה מצוינת, אמר במהלך הפגישה כי הגיע למיצוי ומרגיש כי זה הזמן לסיים בצורה הטובה ביותר.
עמי אסייג אמר בסיום הפגישה: "לא פשוט להגיע להחלטה כזו אחרי תקופה כל כך ארוכה במחלקת הנוער. אני שלם עם ההחלטה הזו וחושב שצריך לדעת גם מתי לסיים. אני משאיר מחלקה מצוינת, הנחלנו ערכים חשובים לאלפי ילדים בעפולה ובסביבה וזה הדבר הכי מספק".
שלומי אלבז, מנהל אגף הספורט אמר: "לא יודע איך אפשר להודות לעמי על כך הרבה שנים, רובן ככולן בהתנדבות מלאה עבור הילדים והנערים שלנו. אלו נעליים גדולות שהבא אחריו, יצטרך להיכנס, והתפקיד של אגף הספורט יהיה למצוא את הבן אדם המתאים".
מנכ"ל שחקים, דניאל בן, שוחח עם אסייג ואמר: "עמי הודיע לי על רצונו לסיים את הפרק הארוך והמוצלח שלו בכדורגל העפולאי ובמחלקת הנוער בפרט. אין היום הרבה אנשים שמוכנים להקריב כל כך הרבה זמן, כל כך הרבה שעות, עבור הילדים והנערים ועמי הוא כזה. אין לי ספק שעמי עוד יהיה חלק מהנוף של הכדורגל בעפולה, גם אם זה לא יהיה במחלקת הנוער".