הפועל עפולה: "עם הסגל הזה יהיה קשה מאוד לשרוד בליגה" 

בהפועל עפולה יצאו מאוכזבים לאחר עוד משחק ללא ניצחון, כשהפעם הקבוצה סיימה בתיקו עם המלאבסים מפתח תקווה. "אם נשיג תוצאה טובה בשני המשחקים, חלום ההישארות יהפוך לריאלי מתמיד" אומרים במועדון
מאת יובל יוספי
צילום צחי רייזל

כמה ששלומי דורה רצה לחזור מפתח תקווה עם שלוש נקודות. מי שנחשב לאחד המאמנים הטובים בליגה הלאומית, הצליח לחולל שינוי ניכר בקבוצה, ובחמישי האחרון רשם את ניצחונו השני על הקווים, כאשר קבוצתו ניצחה את הפועל אשקלון והעפילה לסיבוב הבא בגביע המדינה, בו היא תפגוש את בני יהודה באצטדיון "בלומפילד".
המאמן קיווה שהמומנטום יימשך גם מול המלאבסים, אך זה לא הספיק מול קבוצתו של עמיר נוסבאום, ועפולה, שסיימה בתיקו 1-1 מאכזב, ממשיכה לשקוע בתחתית הטבלה, כשבמאזנה 8 נקודות בלבד. עם זאת, בבירת העמק מבינים שבתקופת זמן הנוכחית, כל נקודה היא חשובה וקריטית בקרבות התחתית, ולמרות הנאיביות שחוזרת על עצמה לא מעט פעמים במהלך העונה האחרונה, ניתן לשאוב תחושת עידוד ואופטימיות זהירה לקראת המשך העונה.

• עוזר מאמן חדש לקבוצה

בנוסף, זו הפעם הראשונה העונה שעפולה חוזרת עם נקודות ממשחק חוץ, מה שמעיד על השיפור מאז הגעת המאמן. במועדון מאמינים שבמשחק הקרוב נגד בני לוד, שייערך ביום שישי בשעה 15:00 באצטדיון ה"סוכרייה", אפשר יהיה לרשום ניצחון ביתי שלישי ברציפות בכל המסגרות. "המשחקים הקרובים נגד בני לוד ואחי נצרת, הם המשחקים החשובים ביותר שלנו העונה. אם נשיג תוצאה טובה בשני המשחקים, חלום ההישארות יהפוך לריאלי מתמיד" אומרים גורמים בהנהלת המועדון. בצוות המקצועי מאוכזבים מהמגן השמאלי חן דילמוני, שהגיע על תקן שחקן בעל ניסיון בכדורגל הישראלי, אך עדיין לא הצליח להטביע חותם בקבוצה, ומסתמן כי הוא יסיים את דרכו בחלון ההעברות הקרוב. המגן השמאלי, סהר בן מנשה, שנפצע בסיום העונה שעברה ומאז לא שיחק, מתאמן עם הקבוצה באופן סדיר, ובקבוצה מבהירים שכאשר יעבור בבקרה, הוא ללא ספק אופציה טובה לעמדת המגן השמאלי שמייצרת לא מעט כאבי ראש לדורה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בנוסף, במועדון משבחים את אפיק כהן, שאט אט חוזר לעניינים, ונראה שהוא מתחיל להשתלב ולהזכיר את היכולת הטובה מהעונה שעברה. לצוות המקצועי התווסף השבוע עוזר מאמן, ליאור כהן, שעבד בהפועל חיפה והפועל רובי שפירא, ואמור לשמש כיד ימינו של דורה. גורם המקורב לשרון כץ ואריק שמואלי, שנמצאים גם הם בצוות המקצועי, הביע אכזבה מהמהלך. "לא מרבים להתייעץ עם שרון ואריק, וזה חבל. אין הרבה אנשים במועדון שמבינים בכדורגל כמוהם, ועם הניסיון של השניים הקבוצה רק יכולה להרוויח".
עם זאת, במועדון מבהירים שהבאתו של כהן לא אמורה לפגוע בשניים, והם צפויים להמשיך בעבודתם עד תום העונה.

• על הפרק: צרוף 4 שחקנים חדשים לקבוצה

בעפולה כבר מבינים שעם הסגל הנוכחי יהיה קשה לשרוד בליגה הלאומית, וכבר בוחנים מועמדים אפשריים שיגיעו לקבוצה. "המטרה היא לצרף לפחות ארבעה שחקנים איכותיים, שיעזרו לקבוצה לשרוד. אין בקבוצה את השחקן היצירתי שיכול להשפיע על המגרש, ואם נבצע שינויים מתאימים בחלון ההעברות, אפשר להיות אופטימיים" אומרים גורמים בצוות המקצועי. כזכור, עידן דוד הוזכר כמועמד אפשרי לחיזוק בחלון ההעברות הקרוב, אך זה תלוי בעיקר בקבוצתו, מ.ס כפר קאסם, אם לאפשר לקשר הוותיק לעזוב את הקבוצה ולחזור לשורות עפולה.
בהחלט יהיה מעניין לראות אילו שחקנים יעשו את דרכם לבירת העמק בינואר הקרוב, והאם זה כבר לא יהיה מאוחר מדי.