הפועל עפולה עברה בבקרה התקציבית

עם אישור התקציב כל שחקני הסגל המלא של עפולה יעמדו לרשותו של שחר ויזינגר מאמן הקבוצה במשחקי גביע הטוטו שיחלו ביום שני(2/8)) הבא בשעה 19:30 ב"סוכריה" בעפולה מול הפועל ר"ג. צילום: דוברות הפועל עפולה

מועדון כדורגל הפועל עירוני עפולה עבר אחה"צ(ראשון)בבקרה התקציבית, ותקציב הקבוצה לעונת המשחקים 2022/23 אושר. לפיכך, כל שחקני הסגל, כולל השחקנים החדשים שהצטרפו הקיץ, יוכלו לעמוד לרשות מאמן הקבוצה, שחר וייזינגר במשחקי גביע הטוטו שיפתחו בשני הבא(19:30, אצטדיון עירוני עפולה) במסגרת בית ב׳ נגד הפועל רמת גן.
אנו רוצים להודות ליו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח סיגלית סייג על המחמאות הרבות להנהלת הקבוצה על הניהול הכלכלי השפוי והאחראי בשלוש השנים האחרונות וההתמודדות הלא פשוטה עם חובות העבר שרבצו על המועדון.
מנכ״ל המועדון, שמעון פרי התייחס לאישור התקציב: "ראשית אני רוצה להודות לראש העיר ומנכ"ל העירייה על התמיכה בענף, שמלבד הקבוצה הבוגרת, מחלקת הנוער של המועדון אשר כוללת כ-600 ילדים ובני נוער, ומעניקה להם מסגרת ראויה ושאיפה להיות בקבוצה הבוגרת. בנוסף, אני רוצה להודות לרו"ח של הקבוצה שגב סיטי על עמלתו הרבה מול הבקרה, עכשיו רק נותר לנו לדבר על המגרש בתקווה לעונה מוצלחת יותר".

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|