הפועל עפולה: ניר קפלן ימשיך לאמן גם בעונה הבאה

בהודעה שהוציא המועדון נמסר כי קברניטי הקבוצה היו מרוצים מאוד מהעונה החולפת ומהשינוי שקפלן חולל, שינוי שכזכור הסתיים באחד מסדרות הפלייאוף המרתקות והעקשניות על כרטיס העלייה. לאור זאת קפלן ידריך העל הקווים גם בעונה הבאה שהיא הרביעית של שלו במדי המועדון. צילום: הפועל עפולה. צילום: אבי רביבו

ניר קפלן הגיע הערב (שלישי) לסיכום עם הנהלת הפועל עפולה על אימון הקבוצה בעונה הבאה. קפלן יתחיל את העונה הרביעית ברצף בקבוצה למעט תחילת העונה שעברה. בבירת העמק היו מרוצים מהשינוי שיצר קפלן בקבוצה בתום העונה שעברה, למרות פספוס הכרטיס לליגת העל במשחק החמישי בגליל.
קפלן שימש כעוזר מאמן בהפועל גלבוע/גליל במשך שנתיים, ואף עלה לליגת העל עם הקבוצה בעונת 2015/16. בעונת 2017/18 אימן בהפועל מגדל העמק/עמק יזרעאל, אך הקבוצה ירדה לליגה הארצית. לאחר מכן הגיע להפועל עפולה איתה הגיע לרבע הגמר מול מכבי חיפה. כאמור, אשתקד חזר לקבוצה והיה קרוב מאד לעלייה לליגת העל.
קפלן שמרגיש כבר בבית בעפולה אמר הערב: "אני שמח מאוד להמשיך בעפולה. ראשית אני מודה ליוסי ולחברי ההנהלה על האמון בי, ההמשכיות בעפולה היא הדבר הכי טבעי והכי נכון עבורי. כולי תקווה שנצליח לעשות בעונה הקרובה את הצעד הנוסף שהיה חסר לנו בעונה שהסתיימה ולסיים אותה עם כרטיס לליגת העל".