הפועל עפולה: אלון בוזורגי ממשיך, מיתוג חדש למועדון

הפועל עפולה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. אלון בוזורגי ממשיך ועמו גם המגן הקרואטי לוברה צ'יריאק. המועדון הכריז על מיתוג מחדש של לוגו המועדון. צילום: דוברות הפועל עפולה

הפועל עפולה ממשיכה בבניית הסגל, לאחר ההצטרפות עידן ניסימוב, איציק דנן, השוערים דניאל בניש ועזרא חנה, ולאחר ואפיק כהן שחתם לשלוש שנים, הצטרף אליו שחקן נוסף שהגיע בינואר למועדון אלון בוזורגי. גם המגן הקרואטי צ׳יריאק שהתחבר לקבוצה בעונה הקודמת ממשיך.
מעפולה נמסר כי מומשה האופציה על חלוץ הקבוצה, אלון בוזורגי אשר ימשיך בשורות המועדון גם בעונה הקרובה, החתימה הייתה באמצעות סוכניו, אריאל בוזורגי וזיו שטרנברג.
אלון בוזורגי אמר לאחר החתימה: "הגעתי להפועל עפולה בינואר, הכרתי מועדון מדהים עם אנשים טובים. אין שמח ממני להמשיך פה ואני בטוח שנעשה העונה דברים יפים ביחד".
כאמור נוסף לבוזורגי מומשה האופציה גם על המגן הקרואטי, לוברה צ׳יריאק שנחת בארץ.
מנכ"ל המועדון, עמי אסייג קיבל את פניו בנתב"ג ואמר: ״מאוד רצינו להמשיך את ההתקשרות עם לוברה, הוא שיפר את הקבוצה מקצועית וחברתית מהרגע שהוא הגיע. אנחנו מאוד שמחים שהוא פה״.
היום(א'), תערוך הפועל עפולה את אימון הפתיחה בשעה 17:30 לעונה החדשה.

הלוגו החדש של מועדון כדורגל הפועל עירוני עפולה
הלוגו החדש של מועדון כדורגל הפועל עירוני עפולה

במקביל להחתמות השחקנים שחררה היום עפולה לאוויר שם וסמל חדש למועדון באופן רשמי : מועדון כדורגל הפועל עירוני עפולה. מעפולה מסרו כי הלוגו החדש עוצב על פי ההשראה של 4 שורות עצי דקל כמחווה לשדרת הדקלים המפורסמת במרכז העיר. בנוסף נשמר הצבע הכחול המאפיין את הקבוצה ונוסף ללוגו שנת ייסודו של המועדון 1951.

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|