הפועל עפולה: יוצאים לדרך לליגת העל, שוב

הליגה הלאומית בכדורסל תצא לדרך ביום שלישי הקרוב במשחק פיקנטי בין הפועל עפולה עם המאמן רועי חגאי להפועל אשקלון אותה אימן חגאי בעונה שעברה. גם אלונזו קולמן, הזר של אשקלון ששיחק בעפולה בשנה שעברה מגיע עם אשקלון ויוסיף תבלין פיקנטי למשחק. צילום: באדיבות מנהלת הליגה הלאומית

הליגה הלאומית חוזרת אחרי כשמונה חודשים של פגרה. בחודש מרץ ערב הסגר הראשון נסגרה הליגה ולא חזרה. ערב הסגר השני היא היתה אמורה להיפתח שוב אבל נדחתה וכעת מקווים בקבוצות כי הליגה תמשיך ללא הפרעות אפדימיולוגיות. האפדימיולוגיה לא מדלגת על הליגה הלאומית וגם משחקי הקבוצה יתקיימו ללא קהל נכון לעכשיו.
הסגר הראשון, תפס את הפועל עפולה בהפתעה. הקבוצה שהוליכה את הטבלה במרבית שלבי העונה החליפה זרים לקראת הפלייאוף ואז הגיעה הקורונה ואיתה נגוז חלום העלייה.

השחקנים הזרים  של עפולה: יוז, מונסידי והול
השחקנים הזרים של עפולה: יוז, מונסידי והול

השנה מקווים בעפולה לתיקון ועל המשימה הופקד רועי חגי. האחרון, עם רזומה של כמה עליות לליגת העל החל בבניית הקבוצה שעדיין לא הושלמה. בשבועות הקרובים אמורה הקבוצה להתחזק בעוד שני שחקנים לפחות ואיתם, כך מאמינים בצוות המקצועי, תוכל הקבוצה להתמודד על העלייה לליגת העל.

• סגל מרשים

הקבוצה החתימה שני זרים מוכחים עם קבלות. ג'ימי הול שאחרי 4 שנים בליגה השנייה שיחק בליגת הקורונה בליגת העל בחולון והעמיד ממוצע של 18 נק' ו 9 ריב' למשחק וטרבון יוז ששיחק בעונה שעברה עם הול בהוד השרון והיה הראשון בליגה במדד היעילות. בגזרת הישראלים מי שאמור להוות בורג מרכזי הוא קפטן הקבוצה מוריאל לוטאטי שאחרי 3 שנים בקבוצה הבוגרת אמור להוביל את הקבוצה. איגור מאיור שהיה לפני שלוש שנים השחקן הישראלי המצטיין בליגה ינסה לשחזר את הימים ההם. את הסגל משלימים ארבעה שחקנים שהגיעו לאימוני התרשמות בקבוצה בקיץ והרשימו מאד. תומר כהן, תומר אסייאג, יניר בנימין ודיויד מונסינדי שבמשחקי ההכנה מגלים יכולת משכנעת. הקבוצה החתימה שני עולים חדשים: דין ויינר ודאג לוי ועולה נוסף מחכה לאישור עלייה. את הסגל משלימים עידו אביטן שחקן המועדון שחוזר אחרי שירות קרבי ואופק שוסטר קצין משוחרר מחיל הים – לשעבר שחקן נבחרת הנוער.
רועי חגי ועוזרו ליאור אנגלמן שהובילו יחד את עירוני נהרייה לעלייה לפני מספר שנים מקווים לשחזר את אותו הישג גם השנה. הנהלת הקבוצה בראשות יוסי מלכה תמשיך גם השנה לשמור על השקט התעשייתי בקבוצה ותקווה שהעונה הזו תסתיים בכרטיס המיוחל לליגת העל.