הפועל עפולה חתמה על הסכם חסות עם חברת "ביטון מוטורס"

יואש ביטון מבעלי החברה: ״הפועל עפולה מבחינתי זה בית". צילום: באדיבות הפועל עפולה

מועדון הכדורגל של הפועל עפולה עדכן השבוע על חתימתו של הסכם חסות בין הקבוצה לחברת ביטון מוטורס. במסגרת ההסכם תהנה חברת ביטון מוטורוס משיתוף פעולה מלא עם המועדון, כאשר לוגו החברה יתנוסס בחזית החולצה. כמו כן יוצב שילוט מרכזי יוצב במרכז האצטדיון העירוני בעפולה עלית והחברה תאוזכר בפרופילים הרשמיים של המועדון ברשתות החברתיות כנותנת החסות הרשמית.
חברת ביטון מוטורס עוסקת בענף הרכבים; ומוכרת רכבי יוקרה, רכבי 0 קילומטר ורכבי יד שנייה. "אנו במועדון רואים את חברת ביטון מוטורוס כשותפים לדרך, ולמסע של עונת המשחקים החדשה", נכתב בהודעת המועדון.
מנכ״ל המועדון, שמעון פרי התייחס לחתימת ההסכם: ״שיתוף הפעולה מבחינתנו הוא טבעי, כאשר יואש ביטון מבעלי החברה, הינו תושב העיר ואוהד שרוף של הקבוצה. תרומתו במהלך השנים למועדון הייתה ועודנה, איתנה וחשובה עבור מועדון הכדורגל הפועל עפולה. החיבור יוסיף למועדון הרבה אלמנטים חשובים, מלבד הפן הכלכלי״.
יואש ביטון מבעלי החברה: ״הפועל עפולה מבחינתי זה בית, חיבור לקהילה, זאת הקבוצה שאני אוהד ואני משתדל לא לפספס אף משחק. חברת ביטון מוטורס שמחה להרגיש חלק מהמועדון. אני מאחל המון בהצלחה ובטוח שנזכה לראות רגעים יפים ביחד״.