הפועל עפולה: זולו בונה את הסגל לעונה הקרובה

המאמן רומן זולו: "אנחנו ממשיכים לעבוד קשה על מנת לבנות קבוצה חזקה שתעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו לעונה הקרובה. נמשיך להתחזק ולעבות את הסגל"

לאחר עונה מוצלחת בליגה ובגביע, הפועל עפולה ממשיכה בבניית סגל הקבוצה לעונת המשחקים 2021-22. השבוע החתימו בקבוצה מספר שחקנים שיהוו חלק מרכזי במועדון.
מרוץ ההחתמות החל בסוף השבוע עם החתמתו של עידן ניסימוב שיכול לשחק גם כבלם וגם כמגן. ניסימוב בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בבקעת הירדן בליגה א׳ וחתם בשורות המועדון לשנתיים הקרובות.
השחקן אמר לאחר החתימה: "אין שמח ממני להגיע להפועל עפולה, מועדון חם עם תנאים מצויינים. אני מאחל לנו הצלחה רבה ביחד, זאת הזדמנות אדירה בשבילי ואני הולך לקחת אותה בשתי ידיים".
במהלך הסופ"ש חתם גם השוער דניאל בניש לשנתיים הקרובות במועדון. בניש מגיע להפועל עירוני עפולה לאחר שבעונה שעברה שיחק במדי הפועל רעננה.
ביום שני הודיעה הנהלת הקבוצה כי השחקנים אפיק כהן (24) ואיציק דנן (23) חתמו לשלוש השנים הקרובות. אפיק כהן אמר לאחר מעמד החתימה: "אני שמח ומאושר להמשיך בהפועל עפולה, זה הבית שלי והעיר שלי".
חברו לקבוצה איציק דנן הוסיף: "מהרגע הראשון שהגעתי למועדון הבנתי שמדובר במקום מיוחד, אני שמח להיות פה ומקווה שתהיה לנו עונה מוצלחת".
רומן זולו, מאמן הקבוצה סיכם: "אני שמח על החתמתם של איציק ואפיק, הם שחקנים צעירים ומוכשרים מאוד, אנחנו ממשיכים לעבוד קשה על מנת לבנות קבוצה חזקה שתעמוד ביעדים שהצבנו לעצמנו לעונה הקרובה, בימים הקרובים נמשיך להתחזק ולעבות את הסגל״.