הפועל עפולה: זה היה באוויר, פליקס נעים פוטר מהמועדון

בהודעה שהוציא המועדון בשישי, נמסר על פיטוריו של נעים לאחר שנערך לו שימוע. נעים הולך הביתה לאחר ארבעה משחקים בלבד בליגה הלאומית. הקשר הצעיר בני נתן חתם בקבוצה לעונה. צילום אבי רביבו

כפי שדיווחנו בעמקניוז לפני ימים מספר על הבלאגן בעפולה, בעקבות הנתק בין המאמן לחלק מחברי ההנהלה, ועל כל שמספר שחקנים היו רוצים לראות שינוי", אמש ביום שישי(20/9) פוטר פליקס נעים, מאמן עפולה.
בהודעה שהוציא המועדון נמסר על פיטוריו של נעים לאחר שנערך לו שימוע. נעים הולך הביתה לאחר ארבעה משחקים בלבד בליגה הלאומית, כאשר מתוך 12 נק' בקופה, הצליחה הקבוצה של בירת העמק  לאסוף רק 2 נק'.  והקבוצה ממוקמת כעת בתחתית הליגה במקום  ה- 14.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


סיבה נוספת ולא רשמית לפיטוריו של נעים היא מערכת היחסים העכורה בינו לבין חלק מחברי ההנהלה עד כדי נתק, ולבין מי שנחשב פטרונה של הקבוצה ראש העיר אבי אלקבץ, סביב נושא הרכש. וסביב הידרדרותה הכלכלית של הקבוצה ושחרורם של מספר שחקנים בכירים, כשהאחרון שבהם היה אנדריאן רוצ'ט שעבר לפני כשבוע להפועל כפר סבא, וזאת למורת רוחו של נעים.

כאמור, כפי שפורסם בכלי תקשורת, נעים זומן לשימוע בנוכחות עו"ד יהב ארגמן ויו"ר המועדון אמיר נוי, ובשישי בבוקר נמסר לו  על פיטוריו.
מי שמסומן לרשת את מקומו הוא ירון הוכנבוים שיושב על הגדר תקופה ארוכה, מאז אימן את נוף הגליל עונה שעברה. הוכנבוים נחשב מקורב לראש העיר של עפולה אלקבץ.
תוך כך, הודיע עפולה ביום ה'(18/9) על החתמתו של הקשר הבאר שבעי הצעיר הקשר הבאר שבעי בני נתן שחתם לעונה אחת בקבוצה, נתן שימש כקפטן קבוצת הנוער של הפועל באר ואף היה שותף לעלייתה של נס ציונה  לליגת העל.