הצהרת כוונות? הפועל עפולה קטפה את התואר הראשון שלה העונה

במשחק צמוד והפכפך, גברה הקבוצה של בירת העמק על אליצור אשקלון בגביע הליגה הלאומית בתוצאה 78:71. קולמן האמריקאי סיים עם דאבל פיגרס – קלע 20 נק' וקטף 10 ריב'. לוטאטי הצעיר בלט במאני טיים עם 14 נק'

במעמד ראש העיר של עפולה אלקבץ, הפועל עפולה זכתה בתואר הראשון העונה, במסגרת משחקי ההכנה לליגה היא זכתה בגביע הליגה לאחר קרב צמוד ומותח. אמנם כדורסל גדול לא היה במשחק, אבל איזה אופי יש לקבוצה של קפלן. גם ברגעים בו איבדה יתרון מבטיח לאליצור אשקלון, חזרה למשחק עם אלונזו שקלע 20 נק', ועם "השוכמן" של עפולה מוריאל לוטאטי שהיה מצויין לאורך המשחק קלע שתי שלשות מכריעות בדקות הסיום שהעלו את יתרון עפולה ל- 74:69 ממנו אשקלון כבר לא חזרה.
תוצאות הרבעים: ראשון- 20:20, 44:39 שני-  לעפולה, שלישי- 50:50.
מאמן עפולה ניר קפלן: " אנחנו מאוד שמחים ומרוצים בזכייה בתואר, יש לנו עוד דרך ארוכה להיות יותר טובים, אבל האופי של הקבוצה זה מה שמביא לנו ניצחונות, אנחנו נמשיך לעבוד קשה, אנחנו מאמינים בקבוצה הזו".

שחקני עפולה חוגגים את הזכייה בפסטיבל מיקס ארט בשוק הישן
שחקני עפולה חוגגים את הזכייה בפסטיבל מיקס ארט בשוק הישן

הקפטן קיקוס: " זה היה סיום מתוק להכנה שלנו לעונה, לאשקלון מגיע המון קרדיט, הם הקשו עלינו לאורך כל המשחק, הרווחנו את הניצחון הזה למרות שלאורך הטורניר לא הצגנו את רמת הכדורסל שאנחנו שואפים אליה, שזה סביר בשלב הזה של העונה בהתחשב בפציעות של חלק מהשחקני, ואנחנו מתחילים להתייצב כאשר הפצועים מתחילים לחזור לכשרות, מה שאפיין את הקבוצה שלנו בטורניר זה האופי המיוחד שלנו, דבר שמאפיין קבוצות מנצחות, והראינו אותו במשחק הגמר אותו ניצחנו בזכותו"
קלעו לעפולה: אלונזו קולמן 20נ' ן- 10 ריב', לוטאטי ודאן 14 נק' כ"א, דרפיץ וקרטר 10 נק' כ"א, לבנובסקי 4 נק', קיקוס ורוזנברג 3 נק' כ"א

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|