מאכזב: הפועל עפולה הפסידה במשחק המכריע על העלייה

עפולה הפסידה אמש במשחק החמישי מול גליל עליון בחוץ בסדרת העלייה לליגת העל בתוצאה 88:84. משחק שיר לדשילס עם 30 נק'. צילום: מתוך פייסבוק הפועל עפולה

כמעט! והפועל עפולה עשתה את זה במשחק דרמתי ורב תהפוכות באולם כפר בלום לאחר שהצליחה להשוות את הסדרה לתוצאה 2:2 והתייצבה למשחק חמישי ומכריע בסדרה.
לעפולה מגיעות כל המחמאות על עונה נהדרת שהחלה רע עם רועי חגאי, שהוחלף בניר קפלן שחזר לקדנציה חוזרת שהצליח להעלותה לדרך המלך, כאשר ממלחמת הישרדות על ההישארות בליגה הצליח לסדר את השורות ולחבר את שחקניו המוכשרים ולהתברג במקום השביעי עם יכולת מצוינת ולהעלות בסופו של דבר את הקבוצה לסדרת הגמר כשבדרך החבורה מעפולה חולפת על מכבי אשדוד בפלייאוף חצי גמר האליפות.
במשחק עצמו חניכיו של ניר קפלן הובילו לפרקים את המשחק בעזרתו של דשלידס שהיה מעל כולם עם משחק שיא של 30 נק' 5 ריב' ו- 7 אס', בדקה האחרונה למשחק, גליל הצליחה להגדיל את ההפרש לארבע נקודות ולנצח ולעלות לליגת העל.
ניר קפלן התייחס להפסד: "תחושה ענקית של פספוס במשחק אתמול, גאה בשחקנים שלי, חזרנו פעמיים מפיגור של 9 נק', עם המון אופי, אני מאוד גאה על הדרך שעשינו, שלטנו ברוב משחקי הסדרה,  בבית בעפולה ניצחנו די בקלות,  כאשר בשלושת משחקי החוץ הפסדנו על מהלך אחד ומכאן תחושת האכזבה, שוב, שלם וגאה על הדרך שעשינו העונה ובסדרה הזו".
במשחק עצמו עפולה סיימה את הרבע הראשון בתוצאה 23:20 לעפולה, ברבע השני 26:24 לגליל, רבע שלישי 24:24 ורבע רביעי 18:13 לגליל. כאמור בסיום המשחק 88:84 לגליל שחגגה שעה ארוכה את העלייה על הפרקט.
קלעו לעפולה: דשילדס(5 ריב', 7 אס') 30 נק', ג'ימי הול 19 נק', תומר כהן ומטלון 10 נק' כ"א, לוטאטי(3 אס') 7 נק',גוני יזרעאלי 4 נק', פורת וויינר 2 נק' כ"א