הפועל עפולה: הסכם חסות עם חברת הביטוח Honnesty

עמי אסייג, מנכ״ל המועדון אמר לאחר ההסכם: "זהו רגע מכונן, עבור הקבוצה, שקבעה יתד בליגה הלאומית״

ספונסר חדש ושותפות חדשה למועדון הכדורגל הפועל עפולה. בהודעה שהוציאה הקבוצה נאמר כי היא שמחה ונרגשת לספר על הסכם חסות, עם חברת “HONESTY”.
במסגרת ההסכם תזכה חברת הביטוח לחשיפה תקשורתית בכל מדיה הקשורה למועדון, ובנוסף סמל החברה יתנוסס על גבי חולצות השחקנים בכר הדשא.
מהיום התרגלו לומר הפועל "HONESTY" עפולה.
הונסטי – סוכנות לביטוח, הינה סוכנות ביטוח המתמחה בתחום ביטוחי החיים, ביטוחי הבריאות והביטוח הפנסיוני. בנוסף, שירותי הסוכנות מתמקדים גם בתחומי הייעוץ השונים, לרבות, ייעוץ מס, ייעוץ השקעות, ייעוץ משכנתא ושירותי ייעוץ ייחודיים בתחום כלכלת משקי הבית בישראל.
חברת הביטוח “HONESTY” הוקמה על ידי צבי קידר אשר הינו בעל ניסיון רב שנים בתחומי הביטוח והפיננסים, הונסטי פועלת למען לקוחותיה בכל רחבי הארץ באמצעות שני סניפי שירות מרכזיים הממוקמים בעפולה ובנתניה. כסוכנות ביטוח מובילה בתחומה, הונסטי פועלת אל מול כל חברות הביטוח המובילות בתחום ביטוח החיים, הבריאות והביטוח הפנסיוני, ואל מול כל בתי ההשקעות המובילים ביותר בישראל.
עמי אסייג, מנכ״ל המועדון אמר לאחר ההסכם: "זהו רגע מכונן, עבור מועדון הכדורגל הפועל עפולה, שקבע יתד בליגה הלאומית. החיבור עם ״HONESTY” היה מהיר, הוא יוסיף למועדון הרבה מאוד פרמטרים חשובים, מלבד כלכלית. בעלי החברה, צבי קידר בנאדם מדהים. הערכים שלו ושל החברה מתיישרים עם ערכי המועדון שלנו, אין לי ספג שזוהי התחלתה של שותפות נפלאה, ודרך ארוכה ומוצלחת״.
צבי קידר: "אני מברך על חתימת ההסכם, בטוח שזאת תחילתה של דרך משותפת ומוצלחת. יש בי רצון להצליח ביחד עם המועדון תוך ראייה קדימה, אני רוצה להשקיע במחלקת הנוער, ולעזור למועדון להתקדם, חברתית ומקצועית".

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|