הפועל עפולה: הושלם פאזל סגל האימון

הפועל עפולה השלימה את סגל האימון שלה לאחר מינוי מיכה טטרו לעוזר המאמן, ואלכס יעקובוב למאמן הכושר של המועדון. סגל האימון כולל את שחר ויזינגר,המאמן הראשי, אריק שמואלי, מאמן השוערים של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות ממשיך לעונה נוספת. צילום: דוברות הפועל עפולה

הפועל עפולה הודיעה על כך שהקבוצה השלימה את הפאזל סגל האימון המקצועי לקראת עונת המשחקים החדשה, כאשר אלכס יעקובוב מונה למאמן הכושר של המועדון, ומיכה טטרו מונה לעוזר המאמן. השניים שיתפו פעולה עונה שעברה בהפועל עכו. קודם לכן מונה שחר ויזינגר למאמן ראשי עונה נוספת, ואריק שמואלי ימשיך לעונתו הרביעית במוע.
אתמול בבוקר(ג') ערכה הכוורת המקצועית של המועדון פגישת עבודה ראשונית במתקן האימונים בגבעת המורה, יחד עם המנהל המקצועי של המועדון, יובל שוואט.
בגזרת השחקנים, מונה הסגל עד כה, את ערן אזרד שממשיך לעונה נוספת וישמש כקפטן הקבוצה, שחר הירש שמומשה האופציה לעונה נוספת, אופק נדיר, שחתם במועדון לעונה הקרובה ובכך יסגור 4 שנים במדי הקבוצה, וכן מומשה האופציה על השחקן הצרפתי רומאן הבראן, אשר חתם במועדון לשנתיים נוספות. במקביל נפרדה עפולה מסמל הקבוצה הוותיק במדיה שיחק 7 שנים נתנאל גולדמן.