הפועל עפולה: בלאגן גדול סביב סוגיית השוער הראשון

מתיחות בעפולה: מאיר כהן (43) צפוי להמשיך עונה נוספת וטוען: "הבנתי מהמאמן שהוא רוצה אותי. בימים הקרובים ישבו איתי למו"מ". השאלה מה יעלה בגורלו של השוער אוהד דוד-שעל פי גורמים במועדון-הובטח לו לקבל את אפודת השוער הראשון. היו"ר אסולין: "לא הובטח כלום. אוהד שוער העתיד שלנו וכל הדיבורים מסביב רק פוגעים בו". גם לגל ברזני המוכשר יש חוזה לשנתיים הבאות במועדון. צילומים: אתר "בסט-בול"

בהפועל עפולה נערכים לקראת העונה הבאה: אחרי סבב פגישות בין חברי הצוות המקצועי, ראשי המועדון ייפגשו בקרוב עם המאמן ירון הוכנבוים בכדי לשמוע ממנו על התוכיות לקראת העונה הבאה, ולאחר מכן יתחילו לנהל מו"מ עם שחקנים.

אחת מהסוגיות הבוערות במועדון, אם לא הבוערת ביותר, היא סוגיית השוער. מאיר כהן, שהציג יכולת נהדרת העונה למרות גילו המתקדם, צפוי לקבל חוזה לעונה נוספת במועדון. לשוער בן ה-43 אומנם אין תמיכה גורפת בקרב כל חברי הצוות המקצועי, אבל ל-'עמקניוז' נודע כי הוא קיבל איתות מהמועדון לפיו מעוניינים בו לעונה נוספת, ונראה כי בימים הקרובים ישבו איתו למו"מ לגבי הארכת חוזהו. "הבנתי שהמאמן רוצה אותי. בימים הקרובים אני אמור לשבת איתם למו"מ לגבי הארכת החוזה שלי", אמר השבוע מאיר כהן שמחזיק במקביל בשתי הצעות נוספות מהליגה הלאומית, "אני מקווה שהדברים יסדרו. אני מחובר למועדון וטוב לי כאן. אני אשמח להישאר כאן עונה שלישית בעפולה".

 

מאיר כהן. ימשיך עונה שלישית בעפולה?
מאיר כהן. ימשיך עונה שלישית בעפולה? צילום: אתר "בסט-בול"

 

• מתיחות רצינית במועדון

כעת השאלה המסקרנת היא מה יעלה בגורלו של השוער השני, אוהד דוד, שחתום לשנתיים נוספות במועדון והשנה לא קיבל את הקרדיט, בין היתר בגלל שהוא נפצע לקראת סיום העונה. דוד (26), למי שלא יודע, הוא לא בדיוק שוער מתחיל שאפשר להגיד עליו שהוא חסר ניסיון בליגה הלאומית. בעבר הוא הספיק לשחק שנתיים במדי אחי נצרת-בהן רשם לא פחות מ-40 הופעות בלאומית, ומשם המשיך לעונה אחת בהפועל בית שאן מליגה א'. ההערכה היא כי החתמתו של מאיר כהן לעונה נוספת עלולה ליצור מתיחות רצינית במועדון, וזאת משום שעל פי גורמים בקבוצה לאוהד דוד הובטח לקבל בעונה הבאה את אפודת השוער הראשון.

שוער נוסף שחוזר לסגל הוא גל ברזני המוכשר (21), שצמח בהפועל עפולה ובדרך הספיק לעבור כמה תחנות רציניות, כמו מכבי חיפה והפועל ת"א. לא מעט אנשים רואים בגל, שחתום לשנתיים נוספות במועדון, כשוער העתיד של הפועל עפולה, אבל התחושה היא שהוא לא מספיק מוערך במועדון. בעונה האחרונה הוא הושאל למגדל העמק ולקראת העונה הבאה הוא חוזר לסגל של עפולה

 

גל ברזני המוכשר. לא מוערך מספיק בעפולה. צילום: "בסט-בול"
גל ברזני המוכשר. לא מוערך מספיק בעפולה. צילום: "בסט-בול"

 

חבר הצוות המקצועי מיכה סילקו אמר השבוע לגבי סוגיית השוער: "על פי מה שידוע לי כרגע יש שני שוערים חתומים בהפועל עפולה והם אוהד דוד וגל ברזני. שני שוערים מקומיים שהם מאוד מוכשרים. לגבי השוער מאיר כהן הסוגיה הזו עדיין פתוחה ולא התקבלה החלטה בעניין".

 

היו"ר אסולין: "אוהד לא צריך טובות מאף אחד"

גם יו"ר הקבוצה דני אסולין התייחס לסוגיית השוער ואמר: "כל הדיבורים האלה מסביב רק פוגעים באוהד דוד וחבל מאוד. עמדת השוער זו עמדה רגישה מאוד. זה לא כמו עמדת הבלם, המגן או הקשר שאם מישהו טועה אז יש מישהו אחר שיכול לחפות עליו. אני אוהב את אוהד. הוא לא צריך את הטובות של אף אחד. אם הוא צריך לעמוד אז הוא יעמוד בשער בזכות היכולת שלו ולא בזכות חסדים של אף אחד".

אם מאיר כהן יחתום מה זה אומר לגבי אוהד דוד?

"אוהד שייך להפועל עפולה ויש לו חוזה לעוד שנתיים. אני רואה בו ובגל ברזני כשוערי העתיד של המועדון. עדיין לא החלטנו כלום לגבי הסגל בעונה הבאה. מאיר נתן עונה גדולה והוא בהחלט בא בחשבון. גם אם מאיר כהן ימשיך עונה נוספת זה לא מוריד מהערך של אוהד. אני מאמין שאם אוהד יקבל את הצ'אנס הוא גם יוכיח את עצמו".

מה לגבי הטענות שהובטח לאוהד לשחק השנה?

"אין שום הבטחות. השנה הייתה כוונה לתת לו לשחק, אבל למזלו של אוהד, מאיר כהן היה מצוין השנה. בנוסף מתי שרצינו לראות אותו משחק אז אוהד נפצע. אני מקווה שיתאושש מהר ככל האפשר מהפציעה".

אתה יכול להבטיח שתהיה תחרות הוגנת?

"אני מאמין שתהיה תחרות שווה. אני מאמין ביושר המקצועי של המאמן. לדעתי, מי שיהיה טוב יותר יעמוד גם בשער. אני מאמין שבעתיד אוהד יהיה שוער מוביל בעפולה. הוא רק צריך סבלנות".

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|