הפועל גלבוע/גליל: קורן ג'ורנו, הרכז המוכשר מהעמק חתם בקבוצה

החתמה מסקרנת ומרגשת לגלבוע/גליל, לסגל השחקנים של הקבוצה הצטרף השחקן הצעיר והמוכשר קורן ג'ורנו(21,176). ליובין: "שחקן מוכשר עם לב גדול, גלבוע/גליל זה המקום הכי טוב בשבילו". צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל

הולך ונשלם הסגל של ליובין, קורן ג'ורנו, הרכז הצעיר והמוכשר מהעמק ילבש את מדי החקלאים האדומים לאחר שחתם בקבוצה.
ג'ורנו בוגר מחלקת הנוער של עמק יזרעאל, שכיכב בנבחרות הנוער והקדטים של ישראל ואף זכה במדי הקדטים במדליית כסף. ג'ורנו גם הוכתר בתואר שחקן העונה לאחר שזכה באליפות ליגת הנוער עם עמק יזרעאל.
כזכור, לאחר בדיקה אקראית התגלה כי הוא חולה בסרטן עליו הצליח לגבור, ועתה הוא מתמקד להגשים את חלומו לשחק כדורסל ברמות הגבוהות.
מאמן גלבוע/גליל ליאור ליובין: "שמחים שקורן ג'ורנו מצטרף אלינו, שחקן מוכשר עם לב גדול. גלבוע/גליל זה המקום הכי טוב בשבילו לעשות את צעדיו הראשונים בליגת העל".
קורן ג'ורנו: "נרגש ומצפה לפתוח את העונה, עבורי גלבוע גליל המקום הטוב ביותר לחזור אליו אחרי זמן רב בחוץ, אני מלא באנרגיות, רעב להצליח ולעשות כל שביכולתי לטובת הצלחת הקבוצה והמועדון. מודה לגלבוע גליל על  שנתנו לי את ההזדמנות להצטרף למשפחה".
בעניין אחר, גלבוע/גליל יוצאת מחר למשחק אימון שני בסדרת משחקי ההכנה. בראשון שהתקיים ביום שישי האחרון מול חולון, הובסו החקלאים האדום בתוצאה 102:80.
בסיום המשחק התייחס להפסד מאמן הקבוצה ליאור ליובין ואמר:  "משחק האימון סיים שבוע מאוד אינטנסיבי עבורינו, מראה טובה לדברים שאנחנו חייבים לשפר, בראש ובראשונה את נושא ההגנה בכלל והגנה האישית בפרט, אני מקוה שלאט לאט נשלב ונכניס את פאטריק יאנג לעניינים, בסך הכל נוכל ללמוד מהמשחק הזה ולהשתפר ולדעת איזו זהות אנחנו רוצים לייצר כקבוצה, ובמקביל לקחת ולהעצים את הדברים הטובים שהיו במשחק אבל לא מספיקים בשלב הזה"