הפועל גלבוע/גליל מתקרבת לפיינל פור

לאחר שהביסה את חולון במשחק השני בסדרה בתוצאה 99: 65 תפגוש בחמישי הקרוב במשחק השלישי הקובע באשדוד. 6 שחקנים קלעו בסקור דו ספרתי. יפתח זיו להט עם 13 נק' ו- 10 אסיסטים. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל

הפועל גלבוע גליל הביסה אמש את הפועל חולון בבית בגן נר וקבעה שיוויון בסדרת הפלייאוף לאחר שהפסידה באופן מפתיע במשחק הראשון בחולון לאחר שהובילה לאורך המשק בפער דו ספרתי. אתמול היא ניצחה את חולון בפער של 34 נקודות.
גלבוע פתחה את המשחק כמו במשחק הראשון בין שתי הקבוצות, בריצה של 10:2, חולון הגיבה ואף ירדה בסיום הרבע הראשון ביתרון של נקודה 22:21 ונראה הולך להתפתח משחק צמוד ומותח.
אבל לא כך חשבו שחקניו של ליובין. החל מהרבע השני גלבוע התפוצצה על שחקניו של שרף, הפעם הניסיון של שלושת הוותיקים והמעוטרים של הפניני, אוחיון והרוש לא עזר.
למודת ניסיון מטראומת ההפסד ברבע הרביעי במשחק הקודם באשדוד,גלבוע לחצה על הדוושה לאורך המשחק עד לרבע הרביעי שהפך לגארבז' טיים אחד גדול ושחקני הרכב המשני קיבלו דקות משחק בשני הצדדים.
גלבוע שלטה בצבע, רצה וקלעה כמעט מכל מצב עם הזרים האיכותיים שלה, עם הישראלים והספסל העמק שסיפק את בסחורה, יפתח זיו שפורח העונה תחת שרביטו של ליובין מסר 10 אסיסטים מצוינים ביניהם האלי הופים נאים לאקיל מיטשל שגם הוא שיחק מצויין וקלע 16 נק'.
הבאנקר של ליובין יאנג קלע 18 נק', וקטף 8 ריב'. השוטר של הגלבוע עמית גרשון הפעיל את היד וקלע 4 שלשות מתוך 15 נק'.
תוצאות רבעים: רבע ראשון 22:21 לחולון. רבע שני 56:41  לגלבוע, רבע שלישי 90:56 לגלבוע. רבע רביעי 99:85- ניצחון גדול לחבורה של ליובין.
ביום חמישי הקרוב תפגוש גלבוע למשחק שלישי וקובע בסדרת הפלייאוף  על הכרטיס לפיינל פור- מעמד בו לא היתה גלבוע כעשור.

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|