הפועל גלבוע/גליל הודחה מגביע המדינה

הקבוצה מהגלבוע תתרכז מעתה בליגה לאחר אמש נוצחה על ידי נס ציונה בתוצאה 97:86 בשלב רבע הגמר. לגלבוע זהו הפסד שלישי רצוף בכל המסגרות. בחמישי תפגוש באילת במסגרת המחזור ה- 7 של ליגת ווינר. ליובין: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד ומאי ההעפלה, אך גאים בדרך שעשינו לשלב זה. הפסדנו לקבוצה מצויינת,

תם המסע של גלבוע/גליל לעבר גביע המדינה. לאחר הניצחון בסיבוב הראשון על אשקלון, ולאחר שגברה על הפועל חיפה בשלב שמינית הגמר, שתיהן קבוצות מהלאומית, שחקניו של ליובין הודחו מהמפעל, נס ציונה ממשיכה לחצי הגמר שכולל את נהריה, ראשל"צ, כאשר היום(ב' 25/11) יתקיים עוד משחק קלסיקו ישראלי שיפגיש בין הפועל ירושלים למכבי ת"א שיקבע מי תהיה הקבוצה הרביעית בשלב חצי הגמר.
המשחק עצמו נפתח בטירוף כתום, אותו  הובילו הזרים של נס ציונה ג'ף ווייטי ןדקואן קוק. לשחקנים של ליובין לא היתה תשובה והם נראו המומים מהפתיחה מהמסחררת של נס ציונה שסיימה את הרבע בהפרש דו ספרתי 33:22.
ברבע השני, שחקניו של ליובין עלו נחושים יותר, ורנאדו, טילמן וסוסה הובילו ריצה של 0:11 כאשר שלשה של סוסה הורידה את הפרש רק ל – 6 נק'- 45:39. שלשות של הזרים של נס ציונה ג'רמי האלוול וקורי פישר אצרו את הריצה מהגלבוע והגדילו בחזרה הפער לדו-ספרתי, גאלי הצליח לקראת סיום הרבע איכשהו למזער נזקים ולהחזיר את ההפרש רק למינוס 4, אבל שלשה מטורפת על הבאזר  של קוק קבעה את תוצאת המחצית-  למקומיים 51:58


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גם במחצית השנייה נמשכה מגמת המשחק, ברבע השלישי, גם קאמבק של האדומים מהגלבוע שהתחיל עם דאנק של ורנאדו והמשיך עם ריצת 2:9 וסוסה עם השלשה היחידה ברבע ממש בסיומו צימק את התוצאה ל-79:69.

את הרבע הרביעי פתחה גלבוע עם שני סלים של ורנאדו, נס ציונה, אבל נס ציונה הגדילה את הפער ל- 85:73, גאלי הגיב וצימק להפרש של 7 נק', נס ציונה שוב פתחה פער, גיל בני הוביל עוד ניסיון קאמבק לאחר שקלע וקבע 88:81 באמצע הרבע, לימונד והגבוה של נס ציונה וויטי בלמו, קליעות העונשין של קוק סגרו את הסיפור, 86:97 בסיום
ליאור ליובין מאמן גלבוע/גליל: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד ומאי ההעפלה, אך גאים בדרך שעשינו לשלב זה. הפסדנו לקבוצה מצויינת, עם יתרון ביתיות ואני מקווה  שנלמד מההפסד כדי להיות טובים יותר בהמשך".
נתנאל ארצי קפטן גלבוע/גליל: "אנחנו מאוד מאוכזבים מההפסד ומאי ההעפלה, אך גאים בדרך שעשינו לשלב זה. הפסדנו לקבוצה מצויינת, עם יתרון ביתיות ואני מקווה  שנלמד מההפסד כדי להיות טובים יותר בהמשך"

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|