הפועל גלבוע/גליל ברבע הגמר- מסע הקסם נמשך

תמיר אסטרוגו, מראשי האוהדים של גלבוע/גליל בטור מיוחד לעמקניוז לרגל העפלת קבוצתו לשלב רבע הגמר- הפלייאוף, מול הפועל חולון(סדרת הטובה מבין 3 משחקים), לאחר 7 ניצחונות רצופים. המפגש הראשון בין השניים יתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 15:00באשדוד, וישודר בערוץ 5SPORT, וב- Winnerleague TV

עוד שבוע וקצת צפופים של קורונה וכדורסל עברו על כוחותינו בגלבוע ובגליל.
התחלואה וההגבלות מרימות ראש במקביל ללו"ז משחקים קשוח שהתחיל בניצחון קשה באשדוד, המשיך במופע קבוצתי מרשים מול באר-שבע בבית, עבר לניצחון אדיר בחיפה, ולסיום סיומת ניצחון בית על נסצי עם בליץ' ברבע האחרון.
זה היה שבוע ששם אותנו במקום החמישי המיוחל – ישששששש (מצטער הייתי חייב…)
וגם שבוע שהזכיר שאיזה כיף שיש את גלבוע-גליל להאיר את ימי הקורונה האפורים והעגמומיים.
אי-אפשר שלא להתרגש ממסע הקסם של קבוצתנו האהובה בזמנים האלה ומהשינוי שהקבוצה עברה.


האם ההיסטוריה חוזרת? גלבוע/גליל תפגוש בחולון ביום שישי הקרוב(15/7) עשור לאחר שפגשה וניצחה אותה במשחקי הפלייאוף בדרך לאליפות ההיסטורית. באותה עונה(2009/10, מאמן הקבוצה הנוכחי ליאור ליובין ישב גם כן על הקווים, כעוזרו של של עודד קטש.
גלבוע שחזרה אחרת מפגרת הקורונה, עם 3 זרים חדשים, בדרך למפגש עם חולון ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים ברציפות ותפגוש כאמור בחולון הממוקמת בבית העליון- רביעית בטבלה, מהמקום החמישי.


מקבוצה שנשענת בעיקר על זריה בתקופת הקדם קורונה, גלבוע-גליל שלנו מציגה סגל רחב, צעיר ומחויב שמבליט את הישראלים שבו.
יפתח חזר בכושר נפלא מהפגרה, ארצי במשחק שיא בחיפה, יותם מראה הגנה חזקה ושלשות מנצחות, בני עולה מהספסל לשגע את הרכזים, גרשון חזר לקבור שלשות, פליישר הקשיח את ההגנה…ויש גם את בניה.
בניה סרור שנמצא במועדון שלנו מגיל 6, שעד לפני שנתיים שיחק בליגה א', שאף אחד לא ספר אותו, דווקא הוא מכולם מתבלט לו פתאום בצורה מרשימה ומרגשת.
ואני חושב לעצמי באיזה מועדון אחר זה היה אפשרי? באיזה מועדון היו לוקחים כאלו סיכונים? באיזה מועדון לבוגרים יש במה כזאת להצליח?
ויש לי בימים אלה עוד מחשבות – לא יודע מה איתכם אבל אצלי ההרהורים על העונה הבאה (שמתחילה באופן מוזר עוד חודש בערך) כבר רצים בראש – איזו מן עונה תהיה במצב הקורונה הנוכחי? האם מתישהו תתאפשר כניסת קהל? ובכלל איזה סגל יהיה לנו? (מי נשאר? מי עוזב? מי בא?)
תשובות עדיין אין לשאלות החשובות האלה אבל דבר אחד בטוח מבחינתי – אני את המנוי שלי מחדש כאן ועכשיו – מחדש בשביל להראות תמיכה, בשביל התקציב של הקבוצה, בשביל להמשיך לתת במה לילדי מועדון הנוער שלנו ולכדורסלנים ישראלים צעירים שרוצים לפרוץ.

יאנג עם ארצי. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל
מאושרים מההעפלה לפלייאוף: מייקל יאנג מצטיין המשחק מול נס ציונה עם 30 נק' ומנכ"ל המועדון ארצ פרטי

ומעל הכל אני מחדש את המנוי שלי כי זה מה שהלב אומר, ואתם הרי יודעים…"כשעושים משהו עם הלב זה חייב להצליח".
אז יאללה חברים, מזמין אתכם גם לחשוב כבר על העונה שבפתח בזמן שאתם מתכוננים לסדרה מול חולון – רוצים פיינל פור – אדום עולה !!!