הפועל גלבוע/גליל במרחק צעד מעלייה לגמר אליפות הליגה

במשחק דרמתי וצמוד מול הפועל חולון בהיכל סגול גועש בחולון, החבורה של גורדון לא נבהלה וניצחה במשחק הראשון בסדרת חצי גמר אליפות הליגה את הפועל חולון בתוצאה 74:72. יפתח זיו עם 23 נק' ומהלך מנצח בסיום המשחק. האמריקאים בלקשיר ופלוד ממשיכים לקלוע בדו ספרתי- 15, 13 בהתאמה. משחק סולידי הפעם לגארדים האמריקאים תומאסון וקאזינס צילום: רום שקד

עונה נהדרת לגלבוע גליל שגברה בשבוע שעבר על הפועל ירושלים בפלייאוף בתוצאה 2:0 בסדרת רבע הגמר, ואתמול עשתה צעד חשוב לעבר פלייאוף הגמר לאחר שניצחה את הפועל חולון בביתה בהיכל הספור מול ים גועש של אלפי אהדי חולון.
כמיטב המסורת בשנים האחרונות במפגשים בין הקבוצות גם המשחק אתמול הניב משחק דרמתי מותח וצמוד. יפתח זיו הקפיץ את הגבוה האתלטי של גלבוע ג'הייבה לריחופי האלי הופ מרהיבים ללא אפשרות של מענה לחניכיו של דדס היווני.
המשחק עצמו התאפיין בהגנות קשוחות וסקור נמוך, תוצאות הרבעים: ראשון 23:18 לגלבוע, תוצאת מחצית 41:39 לגלבוע, רבע שלישי 58:52 לגלבוע וכאמור תוצאת סיום 74:72 לקבוצה האדומה מהגלבוע..
גלבוע שלטה ברוב הדקות בקצב המשחק עם יתרון קל שבשלב מסוים עמד על הפרש דו ספרתי. גרשון עם יד מאופסת ושלוש שלשות חשובות סיפר אוויר לנשימה לשחקניו של גורדון ומרחק בטוח מחולון שהצליחה לחזור ולצמק ברבע הרביעי לעלות ליתרון נקודה לאחר סל ועברה על וורקמן שדייק מהקו.

יפתח זיו הגיע למאני טיים. עוד הטבעה
יפתח זיו הגיע למאני טיים. עוד הטבעה

10 שנ' לסיום אבישי גורדון הזעיק פסק זמן, ומי אם לא יפתח זין הכוכב הענק של גלבוע/גליל שלקח את המשחק על כתפיים שלו בשניות הסיום, חדר משמאל לסל קלע וסחט עבירת עונשים, דייק מהקו. גיא פניני החולוני ניסה לקלוע אבל החטיא ושלח את החבורה הלוהטת מהגלבוע לחגוג עם האוהדים הרבים שצפו במשחק ניצחון ראשון בסדרה.
גלבוע תפגוש את חולון למשחק שני בסדרה סיום רביעי הקרוב(9/6) בשעה 21:00 בגן נר. במידה ותנצח לאחר כ- 11 שנים תעפיל גלבוע לסדרת גמר אליפות  הליגה.

קלעו לגלבוע/גליל: זיו 23 (5-8 לשתיים, 3-6 לשלוש, 6 אסיסטים, 3 חטיפות), בלקשיר 15 (1-5 לשלוש, 8-10 מהקו, 6 ריבאונדים), פלויד 13 (6-7 מהשדה, 1-4 מהקו, 7 ריבאונדים, 4 הטבעות), גרשון 9 (3-3 לשלוש), חנוכי 6, ארצי 4, תומאסון (0-4 לשלוש, 5 איבודים) וקאזינס (1-5 מהשדה, 4 אסיסטים) 2 כ"א. כן שותפו: בני וסרור

גלבוע חוגגת ניצחון במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר מול חולון
גלבוע חוגגת ניצחון במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר מול חולון