הפועל בית שאן וניר דוד הן אלופות הטורניר ה-7 לזכר אושרי ומנשה ז"ל

הטורניר נערך זו השנה השביעית, וכבר הפך למסורת. הטורניר הוא מפעל הנצחה לזכרם של אושרי כהן בן ניר דוד ולזכר אביו, מנשה זכרם לברכה, שנהרגו בתאונת דרכים מיותרת בדרכם הביתה.

השנה בחרו המשפחה והקיבוץ להנציח את זכרם בטורניר בסימן שכנות טובה, ובהשתתפות בית הספר לכדורגל הפועל בית שאן בראשות אייל בן ברוך, הבית לילד מכפר יחזקאל, וניר דוד בהנהלתו של אלי לוזון שתרם רבות לאירוע.
מנשה שהיה בן 48 והיה נשוי לעירית משנת 2004. הוא עבד בניר-עותק ואהב מאוד את עבודתו ומשפחתו. ב 2006 נולד אושרי, וכשמו הביא אושר רב למשפחה. הוא היה בנם הבכור של מנשה ז"ל ועירית ואח אוהב לשלווה הצעירה ממנו. אושרי היה נכד אהוב לדני וחנה מאירי.
המשחק הראשון של כיתות א'-ג' היה דרמטי ומרתק. ילדי בית שאן הובילו 1-4 (מצמדים של עוז וישנו ונריה כהן). אבל בשן מלכין מניר דוד השלים רביעייה בדרך לשוויון 4-4 והקבוצות הלכו לפנדלים. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה להבקיע בשלושת הפנדלים הראשונים. עילי אבו חצירא הבקיע את הפנדל המכריע ונתן את האות לחגיגות של הפועל בית שאן.
בין המשחקים נערך משחק בין הורי בית שאן להורי ניר דוד, כשהורי בית שאן הפגינו משחק קבוצתי שובה עין והם מנצחים את שכניהם מניר דוד.
המשחק השני של כיתות ד'-ו' התקיים בין ילדי ניר דוד לילדי הבית לילד מכפר יחזקאל. המשחק התנהל האווירה ספורטיבית ומקצועית בסיומו ניר דוד מנצחים 1-4 (לניר דוד: נטע דגני, סהר איזמירלי-2 וגיא שטילרמן , לכפר יחזקאל: מנור חסקל).
בסיום התקיים טקס מרגש במעמד המשפחה. לביא מאירי, מזכיר הקיבוץ וקרוב משפחה של אושרי ומנשה ז"ל סיכם בנאומו: "כל הכבוד לכל הקבוצות על הספורטיביות הגדולה, שמחנו לארח אתכם וראינו היום איך הספורט מקרב לבבות. אנחנו נמשיך בפעילויות לקירוב ביננו לבין שכנינו מבית שאן".