הפאפא הגדול מגיע לעמק, למה לירז אליהו מתרגשת ומי לא שכח את החברים? פלאש! – רכילות בעמק

אמיר שמר חוגג והוא הביא לנו כדורים פורחים לעמק, יולי אדלשטיין ויוסי מליחי על תקן אורחי כבוד בכפר נין בארוחת עיד אל פיטר וגם אבי חכם מצא זמן להצטלם. פלאש! – רכילות בעמק

 אמיר שמר בעלי חברת התעופה סקיי-טרק, חגג יחד עם הנהלת החברה את קבלת הזיכיון להפקת פסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי ה-5 בסוכות, שייערך בגן הלאומי מעיין חרוד, בחול המועד סוכות. החגיגה נערכה על סיפון הכדור הפורח הגדול במזרח התיכון, העונה לשם" פאפא" ומתנשא לגובה 35 מטרים, שהגיע השבוע לסקיי-טרק.

 

יניב בוגנים מנהל היכל התרבות והגלריה העירונית החדש ישן חזר מחודש חופשה בארצו של הדוד סם אצל האח ולא שכח לפנק את החברים לעיריה בממתקי דיוטי פרי משובחים.

 

 

 

אבי חכם עם הנכדות של אריאל ורוחלה
אבי חכם עם הנכדות של אריאל ורוחלה

↑ אבי חכם ארח בברכת יפעת את אדם עידו ואייר נכדים של אריאל פורת ורוחלה.

תגידו הרבה מזל טוב לאבירם פרוסט מבלפוריה שחגג השבוע בן. לרך הנולד מחכים בבית שני אחים ואחות שלא ויתרו השבוע לאבא והגיעו יחד עם הסבתא לבריכה בבלפוריה.

 מסיבת פרישה ליהודית גולן מאולפנא נצרת עלית
מסיבת פרישה ליהודית גולן מאולפן נצרת עלית

מורות אולפן בנצרת עילית ובמגדל העמק הגיעו בשבוע שעבר למסעדת 'ללה' בצומת כפר ברוך לציין את פרישתה של חברתם הטובה, יהודית גולן ממגדל העמק .

• לירז אליהו מפיקת העל של עיריית עפולה מתכוננת בהתרגשות לערב יקירי העיר ולבואה של ריטה להופעה. למדור נמסר שלירז מחזיקה בקנה יום פעילות שיא תרבותית וספורטיבית עם אומנים מהשורה הראשונה. פרטים בהמשך.

 

ברכות למנהל החדש של מתנות בעמק בביה"ח העמק
ברכות למנהל החדש של מתנות בעמק בביה"ח העמק

נאור מנהל החנות החדשה מתנות העמק בבית החולים בעפולה

• שלמה מליחי יו'ר הליכוד בעפולה התארח בצוותא עם יולי אדלשטיין בכפר נין אצל חמולת זועבי לרגל החג איד אל פיטר..אחווה ושלום.

ערן שושני עורך הדין המוצלח והחביב מעפולה מנצל את הקיץ שעובר עלינו לזמן איכות עם הילדים בבריכה בקיבוץ יפעת. בין מקצה למקצה מפגין שושני בקיאות בכדורסל בשיחות עם אבי חכם.