העמק: אלופים בטיפול בפגים

השנה, זו השנה השישית ברציפות שהפגייה במרכז הרפואי העמק בקטגוריית הפגיות המצטיינות, והשנה בציון 100

המרכז הרפואי העמק מקבוצת הכללית קיבל את הציון 100 במודל הפגיות של משרד הבריאות לשנת 2019
מודל תמרוץ הפגיות של משרד הבריאות מדרג את הפגיות בכל הארץ לפי קריטריונים מחמירים הכוללים: מניעת זיהומים נרכשים, איכות אנשי המקצוע המועסקים בפגיות, הכשרות מקצועיות לצוותים, הנגשת ההזנה בחלב אם, הימצאות חדרי הורים, מכשיר רנטגן מופחת קרינה ותשתיות נוספות, מכשור רפואי חדש ועוד. הקריטריונים אינם קבועים, והם מתעדכנים מידי שנה לפי הצרכים.
בנוסף לעמידה בכל הקריטריונים הללו, הפגייה במרכז הרפואי העמק היא אחת הפגיות היחידות בישראל שממוקמת במבנה ממוגן על פי תקני פיקוד העורף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


השנה, זו השנה השישית ברציפות שהפגייה במרכז הרפואי העמק בקטגוריית הפגיות המצטיינות, והשנה בציון 100.
מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר זיו רוזנבוים שקיבל את הבשורה בגאווה ובהתרגשות, אמר: "מרגש להיווכח פעם נוספת שמשרד הבריאות מכיר במצוינות של הפגייה שלנו. הציון המושלם 100 מבטא את ההשקעה הרבה והמקצועיות ללא פשרות של הצוות, בטיפול בפגים".
ד"ר קלרי פלסר פיש, מנהלת הפגייה במרכז הרפואי העמק: "זו גאווה עצומה והתרגשות להיות הפגייה המצטיינת בישראל. צוות הפגייה נרגש מאד מהבעת האמון הזאת. פג הוא תינוק שנולד לפני המועד, ולכן מערכות גופו לא בשלות עדיין לחיים מחוץ לרחם. השליחות שלנו היא לאפשר לפג להשלים את התפתחותו התקינה, ובה בעת לסייע להורים, שעוברים תקופה מאד מאתגרת. היום הכי שמח בפגייה הוא יום שבו פג ששהה כמה חודשים משתחרר הביתה עם הוריו כשהוא במשקל תקין, והוריו מרגישים בטוחים ביכולת שלהם להתמודד עם הטיפול בו בבית".