העוקץ הוירטואלי בנצרת עילית: התחזה לאישה וסחט על רקע מיני

משטרת ישראל עצרה תושב ג׳נין, בן 32, בחשד לסחיטה על רקע מיני. החשוד התחזה לאישה ולאחר שהקורבנות צילמו את עצמם במעשים אינטימיים הוא סחט מהם אלפי שקלים המחשה: צילום אתר pexels

;בתום חקירה סמויה וממוקדת בשילוב אמצעים טכנולוגים מתמקדים שנערכה בשבועות האחרונים על ידי חוקרי משטרת ישראל בשיתוף חוקרי מחלק סייבר מלהב 433, נעצר בנצרת עילית תושב ג'ינין, בן 32, בגין חשד לסחיטה על רקע מיני של גברים.
על פי החשד, החשוד הזדהה בפייסבוק כבחורה אשר שיכנעה גברים מישובי הסביבה להיכנס עימה לצ'אט ובהמשך אף "ביקשה" שיבצעו בעצמם אקט מיני ובמהלכו החשוד צילם את הקורבנות במערומיהם.
לאחר שהחזיק ברשותו את התמונות האינטימיות פנה החשוד לקורבנות ודרש אלפי שקלים בתמורה לכך שלא יפיץ את התמונות.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בפעילות חקירתית מהירה החשוד אותר ונעצר. מעצרו הוארך בבימ"ש ומחר הוא יובא בשעות הבוקר לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: ״משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות בתופעה החמורה של סחיטה בכלל בדגש על סחיטה בדבר הפצת תמונות אינטימיות ותשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותה להבאת עבריינים אלה לדין״.
הפצה של תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני ברשת הן עבירה פלילית.
משטרת ישראל שבה ומבקשת מהציבור לדווח על כל עבירת סחיטה כבר מיד בהתחלה.הניסיון המצטבר במגוון עבירות סחיטה ואיומים מלמד כי ההענות לסחיטה אינו מבטיח דבר״.