האם מנוף הגליל יצא הסטארטאפ הבא? הסתיימה תכנית המאיץ הטכנולוגי הראשון בעיר

באירוע סיום חגיגי הוצגו שבעה הסטארטאפים על ידי בוגרי האקסלרטור שקיבלו ליווי מקצועי של חצי שנה

עיריית נוף הגליל, משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף-טק נוף הגליל, הקימו את האקסלרטור (מאיץ טכנולוגי) הראשון בעיר לפני חצי שנה, שפעל במרכז הצעירים נוף הגליל, של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל. השבוע הסתיים המחזור הראשון בתכנית באירוע חגיגי ומרגש שהתקיים בבית קק"ל למצוינות בעיר. במהלך האירוע הוצגו 7 הסטארטאפים החדשים על ידי יזמים בוגרי המאיץ, שקיבלו במשך חצי שנה מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים אשר ליוותה אותם מתחילת הדרך ועד הפיכתם למיזמים טכנולוגים, אשר בשלים לתהליך גיוס מימון. לאור הצלחת תכנית המאיץ הטכנולוגי של מעוף-טק בנוף הגליל, תפתח בקרוב הרשמה למחזור השני.
באירוע הסיום השתתפו: כליל כנעני עוזר מנכ"לית עיריית נוף הגליל, אתי גוטמן, מנכ"לית מעוף גליל גולן והעמקים,יניב אסס מנהל מקצועי באקסלרטור נוף הגליל, עמית טורמן מנהל האקסלרטור מטעם מעוף-טק, רועי כהן מנהל פיתוח פרויקטים במעוף גליל גולן ועמקים, המנטורים, היזמים, משקיעים, ואורחים נוספים.

• שבעה הסטארטאפים: Lifeline

זרוע הידראולית חדשנית המאפשרת יצירת דרך גישה, ללכודים באזורי אסון לדוגמה- רעידות אדמה ושמירה על חייהם עד לחילוץ. בעזרת הזרוע ומערכת הבינה המלאכותית של לייף ליין, ניתן להעביר ללכודים מזון, מים, תרופות וכמובן תקשורת בזמן אמת. לייף ליין הוא ההבדל בין טרגדיה להצלת חיים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• Monster Komposter

קו מוצרים המשלב קומפוסטר ותוכנית חינוכית שמטרתו הקניית הרגלים של שמירה על הסביבה וקיימות לילדים. כל המוצרים ממותגים בצורה מותאמת לילדים כדי ליצור קשר רגשי ולחזק את המחויבות שלהם לתהליך. קו המוצרים מתאים לבתי ספר, עיריות, גני שעשועים ועוד.

• Copark

אפליקציה המאפשרת לאתר חנייה בכל מקום.
איתור החנייה מתבסס על עדכונים ממשתמשים אחרים אשר יצברו "קופארקים" על כל עדכון ויוכלו להשתמש בו לקנייה ברשתות נבחרות ואף לשריין מקום חנייה לזמן עתידי כדי לחסוך זמן ולחץ. קופארק תעודד סולידריות חברתית ותפתור את בעיית החנייה הנפוצה בארץ ובעולם.

• השמחות

אפליקציה המאפשרת תכנון קל פשוט של אירועים החל מיום הולדת ועד מסיבת פרישה, על ידי שימוש באלגוריתם אשר מנתח את אופיו של המשתמש ואת הנתונים של האירוע והמלצה על ספקי שירותים רלוונטיים המתאימים לזמן בו מתקיים האירוע, לאופיו ולתקציב אותו קבע המשתמש.


"המאיץ מתחבר לכל הדברים הטובים שקורים בעיר, מהפכת ההתחדשות ותנופת הפיתוח האדירה בדרך להפיכתה של נוף הגליל לעיר חכמה שמספקת לצד היצע מקומות תעסוקה רבים בהייטק


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• VDI

טכנולוגיה המאפשרת חיסכון של יותר מ- 30% בעלות התקנת ותפעול מערכות VDI המאפשרות את העברת יכולת החישוב לשרת מרכזי ושימוש בעמדות "טיפשות".
מערכות אלו מהוות חלק חיוני של כל החברות הגדולות במשק. עלות התקנת מערכות VDI יכולה להגיע למיליוני שקלים וכגודל העלות כך גדל החיסכון. הטכנולוגיה מורידה את סף הכניסה לעולם עסקי חכם, יעיל ומהיר יותר ממה שחשבנו שאפשרי.

• RandPoint

הוא מפתח ההצפנה המתקדם ביותר בעולם, הטכנולוגיה  e2 מתבססת על מחקר חדשני ומאפשרת הצפנה של כל מידע דיגיטלי ברמה חסרת תקדים. RandPoint- הכרחית בעיקר בעידן של מלחמת החימוש בין מאבטחי מידע ובין האקרים.

• ZiHIT
אפליקציית מוזיקה היוצרת בצורה אוטומטית רשימת השמעה המורכבת מכל השירים אשר נקלטו על ידי האפליקציה במהלך היום. בנוסף ZiHit מאפשרת קבלת מידע על שירים המתנגנים ברקע ואף אפשרות להורדת השיר על ידי שימוש בפקודות קוליות בלבד ובכך מאפשרת שימוש גם במצבים בהם המשתמש אינו פנוי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


רונן פלוט ראש עיריית נוף הגליל בירך את מסיימי המחזור הראשון של האקסלרטור ואמר: "המאיץ מתחבר לכל הדברים הטובים שקורים בעיר, מהפכת ההתחדשות ותנופת הפיתוח האדירה בדרך להפיכתה של נוף הגליל לעיר חכמה שמספקת לצד היצע מקומות תעסוקה רבים בהייטק, גם מעטפת של הכשרה מקצועית, ליווי ותמיכה ליזמים בתחילת דרכם".
עמית טורמן מנהל אקסלרטור נוף הגליל מעוף טק: "אירוע הסיום, הדמו דיי, לתכנית האקסלטור הינו מרגש במיוחד. היזמים עברו כברת דרך משמעותית בחצי השנה האחרונה, חודשים מפרכים ומאתגרים בהם קיבלו מעטפת כוללת לקידום המוצר וסיוע בגיוס מימון והשקעות. איכותם הגבוהה של המיזמים החדשניים ללא ספק מהווים בשורה גדולה להתפתחותו והרחבתו של האקוסיסטם בנוף הגליל והאזור כולו. אנחנו מאמינים כי האקסלרטור מביא בשורה משמעותית לגליל. אנו מאחלים המון הצלחה לסטארטאפים עם התקדמותם לשלב הבא- של גיוס שותפים אסטרטגיים, לקוחות ומשקיעים. אנו מאמינים בהם וגאים שהיתה לנו הזכות לעבוד איתם".