הספורטאי שיתחרה באולימפיאדה ייעץ אישית למתאמנים מעפולה

השיטה הייחודית ששינתה את חייהם של מאות אנשים כוללת פגישות אישיות עם מתאמנים או מתאמנות, על מנת להתאים להם "חליפה" של תזונה ואימון: "הכוונה שלי היא גם ללמד ולא רק להורות, בשביל שאנשים יוכלו לשמר את התוצאות לאורך שנים", אומר עומר שזכה לפני שנתיים במדליית ארד בתחרות "מר יוניברס." צילום: רינת קוטלר 

הספורטאי הבינלאומי אביב עומר שמתכונן בימים אלה לתחרות היוקרתית מר אולימפיה שתתקיים בלונדון אנגליה באוקטובר הקרוב – זמין כעת לפגישות אישיות בעבור מתאמנים ומתאמנות מעפולה שרוצים ללמוד איך להשיג שינוי בגופם. עומר שזכה לפני שנתיים במדליית ארד בתחרות "מר יוניברס", פיתח שיטת אימון ותזונה ייחודית שחוללה שינוי אצל מאות אנשים. 

"לא חוכמה לתת 'מכה' של ירידה במשקל"

"השוק רווי בגימיקים שחלקם הם בעיני הונאה של ממש, ואחרים פשוט לא יעבדו", אומר עומר, "קלטתי המון אנשים שנפגעו, אני חושב שעיקר הבעיה היא שיש היום תופעה של תכניות שטאנץ "קופי פייסט" שמחולקות לכל דורש, חלק מהיועצים אפילו מסרבים להיפגש עם המתאמנים ומציעים להם כל מיני מסלולי און ליין דרך וואטצאפ, בעיני זה פשוט לא רציני". לדבריו, הוא מתעקש להיפגש עם כל מתאמן או מתאמנת וויתר על לא מעט כסף שהוצע לו בעבור ייעוץ און ליין: "אני יודע שאחוז גבוה מאוד מהסיכוי להצליח הוא להכיר היטב את מי שעומד מולי, מה היכולות שלו, פיזית ומנטלית, מה המטרות, איך עובד סדר היום שלו. אני עובד פרטנית ותופר לכל אחד או אחת חליפה על המילימטר, בהיבט של תזונה ואימון, וכמובן הכוונה כללית. האג'נדה שלי היא לא לתת הוראות אלא גם ללמד, ושהמתאמנים שלי יוכלו לסגל לעצמם אורח חיים קבוע שבמסגרתו ישמרו על ההישגים וגם ישפרו אותם, לא חוכמה לתת "מכה" של ירידה במשקל ואז לחטוף ריבאונד ולעלות פי 2. אני גאה שעזרתי למאות אנשים לשנות את עצמם ולהתמיד לאורך זמן, יש לי גם כמה אלופים ואלופות שהעליתי לבמות ולקחו מקומות ראשונים, אני אוהב לעבוד עם כל הרמות, מתחילים ומתקדמים, כל אחד הוא עולם ומלואו וכל אחד אתגר אדיר בשבילי להביא אותו הכי רחוק". כאמור בימים אלה מתכונן עומר לאחת התחרותיות הנחשבות בסבב, שתתקיים בעוד 5 שבועות באנגליה, שם ייצג את המדינה עם עוד 2 מתחרים ישראלים שיתחרו בקטגוריות אחרות: "זו הכנה קשה מאוד כי הדרישות ברמה הזאת אדירות, וכל המתחרים מצוינים, אני מקווה לעשות תוצאה טובה וגאה לייצג את המדינה שלי", הוא אומר. 

המעוניינים לעבוד עם אביב יכולים להשאיר לו וואטצאפ במספר 0528326688 או לחפש אותו בדף הפייסבוק "אביב עומר". 

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|