הסיפור של אנני – והפנים שאומרות הכל

תפירת הרגעה: אנני זיידמן מנוף הגליל הגיעה בבהלה למרפאת 'מכבי שירותי בריאות' בנוף בגליל לאחר שנפצעה ודיממה. בזכות טיפול מהיר ויעיל לא נותרו סימני צלקות בפניה. צילום: מכבי

אנני זיידמן (23) תושבת נוף הגליל, בסך הכל רצתה לסדר כמה דברים בביתה. אלא שברגע אחד של מעידה היא החליקה מגובה עמידה, נפלה בעוצמה על הסנטר וכתוצאה מכך נגרם לה נזק בפנים. "היו לי כאבים חזקים, שמעתי נקישה מאוד חזקה בסנטר"-היא משתפת. לאחר היסטריה קלה, היא הגיעה בכוחות עצמה למרפאת 'מכבי' בנוף הגליל' כשהיא מדממת ונפוחה בפניה. "בתור בחורה צעירה שמעולם לא עשתה תפרים, חששתי מאוד מהחוויה ומהכאב המתמשך וגם מצלקות. פחדתי, אלו הפנים שלי".
המטופלת הגיעה לחדר האחיות, שם נעשו מספר בדיקות כלליות ופעולות לצורך הרגעה. ד"ר מנסור בשארה, מומחה לכירורגיה כללית, ילדים ומבוגרים, ביצע תשאול שלאחריו הוחלט לתפור את הסנטר, כיוון שלא ניתן היה לבצע הדבקה, היות והחתך היה גדול מידי והדימום היה מסיבי. ד"ר בשארה ביצע בצורה עדינה ארבע תפירות. "החרדות שלי התפוגגו בין רגע, גם בזכות היחס האישי שקבלתי וגם בזכות הרוגע שבו בוצע הטיפול. לרגע שכחתי שאני תחת סיטואציה של מגע של חוטים ומחטים".

אנני משתפת על תהליך ההחלמה. צילום: אלבום פרטי
אנני משתפת על תהליך ההחלמה. צילום: אלבום פרטי

לבסוף הטיפול בוצע בהצלחה מרובה. כחודש לאחר הטיפול, אנני חזרה למרפאת 'מכבי' על מנת להודות לצוות האחיות ולד"ר מנסור שטיפל בה ביסודיות, לדבריה, הוא הצליח לבצע את התפירה בצורה חלקה וללא סימנים. "זכיתי בד"ר מנסור שטיפל בי כל כך יפה. רופא אחד למיליון ובן אדם אחד למיליון. הוא הקשיב לי לאורך כל הטיפול וזה חיזק אותי מאוד. מודה למשפחת מכבי ומעריכה את הטיפול המסור"-מסרה המטופלת.
ד"ר מנסור בשארה, מומחה לכירורגיה כללית, ילדים ומבוגרים, של מכבי בנוף הגליל סיכם: "המטופלת הגיעה עם חתך בסנטר, היה צורך לבצע תפירה יסודית, הרדמה מקומית ולטפל בה כמו שצריך. עשיתי ככל הניתן בצורה הכי יפה שאני יכול. אמשיך להעניק כך טיפול אישי לכל מטופל שלי".

 

 

מועדון היולדות של המרכז הרפואי העמק אירח את מנהלי מרכזי הצעירים של ישובים סביב בית החולים

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|