הסוכן של גיזי דורבור: "ספק אם הוא יישאר בעפולה"

המו"מ מול הבלם המצוין תקוע בינתיים בגלל פערים כספיים. בהנהלת עפולה משדרים אופטימיות ("גיזי סגור אצלנו"), אבל סוכנו של השחקן, עו"ד שחר גרינברג, טוען: "בעפולה יכולים להגיד מה שהם רוצים. יש מו"מ, אבל מולי לא סגרו שום דבר". השוער רון שושן חתם לעונה נוספת

האם גיזי דורבור יעזוב את הפועל עפולה? המו"מ מול הבלם המצוין שקיבל לפני כשנה תעודת זהות ישראלית תקוע בינתיים בגלל פערים כספיים ולא ברור אם הוא יאריך את חוזהו במועדון.
דוררבור בן ה-31, שמשחק בבירת העמק חמש עונות ברציפות ונחשב לאחד הבלמים הטובים והיציבים בלאומית, דורש שדרוג בשכר. על אף ההערכה הגדולה שיש כלפי דורבור, בשלב זה ראשי המועדון לא ממהרים להסכים לדרישותיו בגלל התקציב המצומצם שעומד לרשותם, דבר שמונע כרגע את החתמתו.
יש לציין כי לא מעט קבוצות בלאומית מגלות עניין בבלם, ביניהן אחי נצרת, ראשון לציון והפועל איכסל. הבלם, עצמו, מרגיש מחובר לעפולה והיה רוצה להמשיך בבירת העמק, אבל יחד עם זאת הוא דורש שדרוג בשכר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהנהלת הפועל עפולה משדרים אופטימיות ומאמינים שהבלם יישאר. "גיזי שחקן נשמה והא יישאר בעפולה", הצהיר בביטחון גורם בהנהלת עפולה. אבל סוכנו של השחקן, עו"ד שחר גרינברג, נשמע פחות בעניין: "יש מו"מ ואנחנו בוחנים עוד הצעות. בסופו של דבר מדובר בהחלטה של השחקן עצמו. אני לא מתערב בזה".

• "כרגע אין כסף בעפולה"

לגבי הטענה של אנשי עפולה, לפיה השחקן כבר סגור אצלם, השיב גרינברג: "הם יכולים להגיד מה שהם רוצים. יש מו"מ, אבל מולי לא סגרו שום דבר. אני בקשר עם דני אסולין והוא יודע שיש הצעות אחרות. אני בספק אם גיזי יהיה בעפולה כי בעפולה מקובעים על משהו. אני יכול להבין אותם, מאחר והם לא יכולים להתחרות מול קבוצות אחרות מבחינה כספית, כי כרגע אין כסף בעפולה".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|