הנרי צימרמן נבחר ליו"ר מרחב צפון של התאחדות התעשיינים בישראל  

צימרמן, יו"ר קבוצת "טרלידור- תעשיות מתכת מתקדמות" יו"ר קבוצת "טרלידור- תעשיות מתכת מתקדמות" (כרמיאל) ישמש כיו"ר התאחדות התעשיינים צפון לקדנציה הקרובה

 

במסגרת אירוע האספה הדו-שנתית של התאחדות התעשיינים- מרחב צפון שנערכה בשני האחרון במרכז הטכנולוגי העל אזורי "עתיד" בחיפה, נבחר הנרי צימרמן, יו"ר קבוצת "טרלידור- תעשיות מתכת מתקדמות" (כרמיאל) לשמש כיו"ר התאחדות התעשיינים צפון לקדנציה הקרובה. באסיפה השתתפו תעשיינים מכל אזור הצפון, מועמדים לחברי ההנהלה הצפונית, ונשיא התאחדות התעשיינים בישראל שרגא ברוש נשא דברים.

צימרמן (54), יליד דרום-אפריקה, עלה ארצה בשנת 73, נשוי פלוס 3  ומתגורר ברשפון. החל את דרכו המקצועית בהקמת חברת תנ"ה שיווק, שעסקה בשיווק ברי המים "תמי 4". בשנת 1988 הקים בשותפות את "טרלידור", המונה כיום שלוש חברות ומעסיקה כ-450 עובדים, מרביתם מקרב תושבי הפריפריה הצפונית בגליל. צימרמן שימש עד כה כחבר הנהלה ויו"ר הוועדה לאסטרטגיה בהתאחדות התעשיינים מרחב צפון, וכחבר במועצת חוף השרון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


 

הנרי צימרמן, יו"ר התאחדות התעשיינים בישראל – מרחב צפון: "ברצוני להודות לטובי בכר היו"ר היוצא, ולצוות העובדים המסור של התאחדות התעשיינים מרחב צפון, בראשותו של  ליאור אפלבאום. התעשייה בארץ חשובה לי, מתוך היכרות אישית של למעלה מ-30 שנה. טרלידור מעסיקה עובדים בני כל המגזרים, עולים לצד וותיקים, יהודים, ערבים, ודרוזים. העבודה נעשית בהרמוניה, כמשפחה מלוכדת וגדולה, ומוכיחה כי לתעשייה יש חשיבות מרכזית לא רק לכלכלה הישראלית, אלא גם ללכידות החברתית. כיו"ר ההתאחדות בצפון, אחתור לחיזוק הקשר ושיתוף הפעולה עם ההתאחדות הארצית, ואפעל לשינוי חיובי ונדרש בתדמית התעשייה והעוסקים בה.  אקדם הכשרת עובדים מיומנים ומקצועיים, אפעל לקבלת מענקים ראויים לציוד חדיש למפעלים- ומכאן להגדלת הפריון, וכל זאת תוך דרישה להגברת מעורבותה של הממשלה במתן תמיכה משמעותית לתעשייה. התעשייה ניצבת בפני אתגרים לא פשוטים, כמו רגולציה, בירוקרטיה, היעדר מעורבות ממשלתית מספקת ועוד. שילוב כוחות, ערבות הדדית והירתמות של התעשיינים הוא שמייצר את הכוח שיוביל להישגים המתבקשים".

עפולה: סינגל שני ליוצר אורי דנינו

|

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|