המשימות לקראת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש

לקבל הלוואת בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או להרחבת עסק זה לא זבנג וגמרנו! צריך להתכונן נכון. כי מי שטָרַח בערב שבת יֹאכַל בשבת, יעקב אלון יועץ מקצועי מסביר את הדברים החשובים ביותר. המחשה: FREEPIK

כל יזם במדינת ישראל שמע על המסלולים השונים של לקבל הלוואות בערבות מדינה  לפתיחת עסק חדש או לפיתוח העסק , ובמחשב שעולה בראשו היא ניגש ליועץ מקצוען, יעשה לי עבודה, אני אנוח אחכה שלושה עד ארבעה שבועות והופ! יש הלוואה והתקדמתי בחיים, אז זהו, שזה לא עובד ככה צריך כמו כל דבר בחיים, לתכנן להתכונן ואז הדרך פשוטה. ומה צריך לעשות כפעולה מקדימה שתמנע אכזבות?  צריך לראות את הסרטון שמסביר את האפשרות שלך בכלל להתקדם עם הלוואות בערבות מדינה, שהרי לא בטוח שבכלל זה רלוונטי עבורך! , אני עומד להציג בפניך רשימת משימות לא קצרה, אז למה להתחיל עם המשימות אם בכלל זה לא אפשרי לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש או הלוואות בערבות מדינה להגדלת העסק. 

• רשימת המשימות שצריך להכין לבקשת הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש 

המשימה הראשונה שצריך לבצע לפני הגשת בקשת הלוואות בערבות מדינה למטרה של הלוואות לפתיחת עסק חדש היא לבדוק את הדבר החשוב ביותר לפתיחת העסק החדש שלך והוא האם יהיו לך לקוחות, ישנם שני סוגים של לקוחות כאשר פותחים עסק חדש:
הסוג הראשון הוא כל היזמים שרוצים לפתוח עסק קמעונאי, כאן היזם צריך להבין היכן המיקום הנכון לעסק הקמעונאי שלו, בחירת המיקום היא קריטית להצלחת העסק, לדוגמא ידוע שאם יזם רוצה לפתוח עסק כלשהוא ולא משנה מהו, ויש לו בלעדיות של "לקוחות שהם שבויים" מאחר והחנות שדומה לעסק החדש שלו הקרובה ביותר נמצאת במרחק של רבע שעה נסיעה או שהחנות נמצאת במרכז מסחרי של שכונת מגורים ואין בקרבת מקום עסק נוסף כזה, אז הסבירות להצלחת העסק היא גבוהה, ולכן המשימה היא לחפש את המיקום האופטימלי, כי תחשוב שאם אתה ניגש לבקשת הלוואות בערבות מדינה ואין לך מיקום טוב אז הבקשה תיפסל.
הסוג השני הוא עסקים שעובדים עם בעל עסקים או קבלנים, נותני שירות של פרויקטים , כאן היזם צריך להציג רשימה של עסקים אשר הם מעוניינים לעבוד אתו, זה לא ברמת המלצה, כל יזם שרוצה לפתוח עסק יכול להגיד "הוא רוצה לעבוד איתי והוא רוצה לעבוד איתי", מצד אח, ומצד שני היזם לא יכול להביא הזמנות לקוח, שהרי הוא לא יכול לקחת התחייבויות לפני שהוא יודע שאושרה לו הלוואות בערבות מדינה, ושהוא יכול לפתוח עסק חדש בלי חשש שחזרו לו צקים כי הו אלא יוכל לעמוד בהתחייבויות שלו. ולכן מי שיקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש הוא יזם שיציג לקוחות אמיתיים שמעוניינים בעבודתו, הכי טוב זה להביא מכתבי כוונות מלקוחות עסקיים שמעוניינים לעבוד אתו על בסיס קבוע, ולהיות מוכן לספק מספרי טלפון של אנשי קשר באותם עסקים שרוצים לעבוד אתו.
דבר חשוב נוסף הוא נקודת ההון העצמי, כל בקשה טובה תיפסל בשנייה אחת אם לא יהיה לך הון עצמי מוכח מוצג בחשבונות הבנק שלך, ולכן עליך לפנות לבני משפחתך שיעזרו לך עם נקודת ההון העצמי. משימה נוספת שחייבת לפני שאתה מגיש בקשת הלוואות לעסק  בערבות מדינה במסלול פתיחת עסק חדש היא להביא את כל הצעות המחיר הנדרשות לצורך מימון העסק החדש שלך, ולחשוב על כל הפרטים , איך תבקש בקשת הלוואות בערבות מדינה אם אתה לא יודע את הסכום המדויק? האם תבקש סכום גדול יותר או שמא יהיה חסר לך, ואז מה תעשה?
משימה חשובה מאוד נוספת היא שהיזם שרוצה לפתוח עסק חדש חייב לבצע היא הכנת רשימה מדויקת של מה הוא מעוניין לקנות עבור פתיחת העסק החדש, ולא סתם להגיד הפריט הזה עולה אלפיים שקלים, והפריט הזה שלושת אלפים שקלים, אלא ממש להביא הצעות מחיר מספקים אמיתיים, כי היזם צריך להפגין רצינות בכוונתו לפתוח עסק מצד אחד, ומצד שני נותנים הלוואות בערבות מדינה רק על סמך רשימה מלאה ושהיא אינה חסרה בכלום, משום שכאן אתה מסכן את המקצועיות שלך מול בודקי הלוואות בערבות מדינה.
משימה חשובה נוספת היא לקבוע מי הספקים המרכזיים שיהיו לך בעסק החדש, לדעת מחירים, מחירי קנייה ומכירי מכירה של המוצרים או השירותים שאתה רוצה למכור, זה חלק נכבד מהצגת המקצועיות שלך, הרי מה שישאלו אותך זה בכמה אתה קונה, בכמה אתה מוכר ומה הרווח שייווצר לך בעסק החדש, ואם תציג מחירים לא נכונים אין לך שום סיכוי לקבל הלוואות בערבות מדינה לפתיחת עסק חדש.