המשימה של תומכי ירדן ג׳רבי: לגייס מיליון שקל עבור ילדים חולי סרטן ב"העמק" בעפולה

קמפיין מימון המונים מיוחד נפתח על ידי תומכיה של המדליסטית האולימפית וכוכבת השרדות שטוענים כי היא המנצחת האמיתית ולכן מגיע לה מיליון שקלים. ג׳רבי הודיעה כי אם משימת הגיוס אכן תושלם בהצלחה – הכסף ייתרם למרכז רפואי העמק

למרות שגמר הישרדות הסתיים לו לא מכבר, נראה שיש כאלה שעדיין עסוקים בתוצאות הגמר, כך לפחות נראה על ידי תומכיה של השורדת ירדן ג׳רבי, שפתחו בעבורה קמפיין למימון המונים במטרה לגייס מיליון שקלים, בדיוק הסכום בו זכה השורד האחרון אסי בוזגלו בתוכנית.
״המנצחת האמיתית של הישרדות היא ירדן ג'רבי,המתמודדת הכי ערכית העונה. יחד נגייס עבורה מיליון- לבחירתה של ירדן-הסכום כולו ייתרם לילדים חולי סרטן״, כתבה מובילת הקמפיין באתר מימון ההמונים "גיב-באק".
נכון להיום כ-300 תומכים התגייסו לקמפיין ותרמו כבר כ-25,000 שקלים – כשנותרו 24 ימים למימוש הפרוייקט. ג׳רבי מצידה הדגישה ברשתות החברתיות כי הכסף ייתרם עבור ילדים חולי סרטן המאושפזים במחלקה האונקולוגית במרכז הרפואי העמק בעפולה.
וכך כתבה ג׳רבי בפוסט: ״לקראת גמר הישרדות הגיעו אלי לא מעט פניות שעסקו במקרה בו לא אסיים עם התואר "השורדת האחרונה", בין היתר, קיבלתי הצעות גיוס המוני אחר מיליון שקלים כאות הערכה. אין לי דרך להסביר עד כמה זה חימם לי את הלב, האמפתיה והחמלה שלכם הצליחה להדהים אותי בפעם המי יודע כמה. באותה נשימה, עד כמה שההפסד כאב ותסכל אותי, לא הצלחתי לדמיין קבלת כסף מהאחר. אלא שההודעות החוזרות ונשנות שלכם לא פסקו, התמדתם בעקשנות מעוררת הערצה שגרמה לי לחשוב על פתרון באמצעותו כל הצדדים יהיו מרוצים. החלטתי לקבל את ההצעה בתנאי שכל הכסף שיגויס ייתרם לילדים חולי סרטן בבית חולים העמק בעפולה. מי שעוקב אחרי יודע שזו תקופה ארוכה שאני תומכת, מחזקת ומלווה את אותם גיבורים וגיבורות. זו תקופה כל כך מאתגרת שמאלצת את כולנו להתמודד עם חוסר וודאות, שמהווה איום על הרווחה הנפשית ותחושת המוגנות של כולנו, הלוואי שיחד נמצא את הדרך להאיר ולהשפיע על ילדים מדהימים עם חלומות גדולים״.
מנהל מרכז הסרטן בהעמק פרופ' גיל בר סלע: "היחידה האונקולוגית לילדים במרכז הרפואי העמק משנה את פניה ומקבלת צוות רפואי חדש עתיר ניסיון במטרה לבנות יחידה מצטיינת עד לפתיחתו של מרכז הסרטן בית שולמית בעוד כשנתיים. הכסף שייתרם בזכות ירדן ג'רבי ישמש לרכישת ציוד רפואי מתקדם לטיפול בילדים במערך האונקולוגי. היוזמה של ירדן ג'רבי מקסימה ומרגשת, היא תאפשר לנו לתת טיפול טוב וקרוב לבית לילדים החולים"
אם תרצו לקחת חלק בתרומה:
https://giveback.co.il/project/60354