המשטרה נערכת במתכונת מתוגברת לקראת פתיחת שנת הלימודים

במסגרת זו יתבצעו ביום זה פעילויות מוגברות בדגש על מתן מענה מבצעי, בהיבטי אבטחה ותנועה. גם בימים שלאחר מכן תימשך פריסת כוחות במספר מעגלי אבטחה. צילום: מארק פרובס

מחוז צפון של משטרת ישראל השלים את היערכותו לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ו אשר תחל היום – יום שלישי(1.9.15) בכלל בתי הספר ובגני הילדים, במסגרתו מאות שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יפעלו בסביבת מוסדות החינוך ויסייעו למאות אלפי תלמידים להגיע בבטחה ביום חג זה, בדגש על מתן מענה מבצעי, בהיבטי אבטחה ותנועה.

במסגרת ההערכות המבצעית המקדימה לפתיחת שנה"ל, בוצעו במהלך החודש האחרון מגוון פעולות במטרה להבטיח את שלומם של התלמידים ובכלל זה ביצוע תרגילים בתחום האבטחה, קיום ביקורות ומפגשים מול קציני האבטחה ברשויות המקומיות ובמשרד החינוך.

מחר יחזרו מאות אלפי תלמידים לבתי הספר וגני הילדים בתחום המחוז וצפויה תנועה ערה של כלי רכב והולכי רגל בכבישים ובמעברי החצייה, לשם כך במסגרת ההיערכות בתחום מחוז הצפון של משטרת ישראל יתפרסו כ 850 שוטרים ו – 400 מתנדבים, בשיתוף ובתאום 440 מאבטחי מוסדות החינוך והרשויות, על מנת לאפשר את פתיחת שנה"ל כסדרה בכל היבטי האבטחה.

סביב חזרת התלמידים לבית הספר תתבצע פעילות מבצעית מוגברת שתכלול פעילות בט"ש, ביצוע מחסומים והגברת הסיורים סביב בתי הספר, סריקות אחר חפצים חשודים על ידי חבלני המשטרה בסמוך למוסדות החינוך ותחנות ההסעה.

עם תחילת שנת הלימודים משטרת ישראל תפעל לפעילות מוגברת, במיוחד בימים הראשונים הכוללת פריסת כוחות שיטור רחבה משעות הבוקר המוקדמות במספר מעגלי אבטחה. זאת בנוסף לפעילות מאבטחים המוצבים בפתחי מוסדות החינוך.

כמדי שנה ביום זה ילוו התלמידים ע"י בני המשפחה ואנו צפויים לתנועה ערה של הולכי רגל בצירים הסמוכים למוסדות החינוך. שוטרי המחוז יפעלו לסייע בהזרמת התנועה הבטוחה תוך דגש לתנועת הולכי הרגל במעברי החציה .

משטרת ישראל מבקשת מבני המשפחה המלווים לנהוג במשנה זהירות תוך הקפדה על עצירה והורדת נוסעים בצורה בטוחה , ציות לחוקי התנועה והקפדה על שימוש בהתקני ריסון מתאימים לילדים נהיגה זהירה וסבלנית, מתן זכות קדימה להולכי הרגל אשר עושים דרכם למוסדות החינוך.

בברכת דרך צלחה ושנה טובה.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|