המכללה הטכנולוגית נוף הגליל משתפת פעולה עם מרכז ריאן לשיפור השפה העברית

במסגרת שיתוף הפעולה התקיים לראשונה כנס במכללות טכנולוגיות, בו חשפו נציגי מרכז ריאן לשרותי המרכז עבור סטודנטים מהחברה הערבית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל. צילום: דוברות המכללה

לראשונה במכללות טכנולוגיות, ביצעו נציגי מרכז ריאן חשיפה לשרותי המרכז עבור סטודנטים מהחברה הערבית במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.
מרכז ריאן לחברה הערבית מציב כמטרה הנגשת לימודי השפה העברית לסטודנטיות וסטודנטים הנצרכים לשירות חשוב ומשמעותי זה. בכנס השתתפו שירין אבו אסעד ורובא חסן, בכנס השתתף גם היועץ הבכיר ממה"ט, ד"ר יעקב לנדסמן מפקח על העברית, אשר היה שותף להנעת המהלך.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל אשר הציבה את איכות ההוראה לצד הצבת הסטודנט במרכז על כל המשתמע מכך, אומרת כי שירות זה הינו רב ערך עבור הסטודנטים. שיפור השפה העברית בהכרח יוביל למעורבות משמעותית בלמידה ולהעלאת ההישגים של הסטודנטים. אני מבקשת להודות לגברת שירין אבו אסעד מנהלת תוכנית העברית במרכז ריאן על שיתוף הפעולה".
במכללה הטכנולוגית נוף הגליל התקיימו שני כינוסים במרכז הכנסים אליהם הגיעו סטודנטים הלומדים במסלול ערב ובוקר כדי להירשם ולהתרשם מהתוכנית החשובה. יצוין כי עשרות מרכזי ריאן הפזורים ברחבי הארץ הינם שירות הניתן ע"י זרוע העבודה במשרד הכלכלה.