המכללה האקדמית כנרת וארגון FIDF תומכים בלוחמי צה"ל

חיילים אשר סיימו שירות קרבי ובאים ללמוד במכללה האקדמית כנרת, זוכים לקבל מימון לימודים דרך מלגות בהיקף של מיליוני דולרים

בשבוע שעבר התקיים במכללה האקדמית כנרת המפגש השנתי של הנהלת תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב ובפנמה (FIDF) עם מלגאי התכנית הלומדים במכללה וההנהלה הבכירה של מוסד הלימודים.
במהלך המפגש הפתיעה מנהלת התכנית, אורנה פסח, את נשיא המכללה האקדמית כנרת, פרופ' שמעון גפשטיין, והעניקה לו מגן הוקרה על שיתוף הפעולה. המגן הוענק כחלק מהחגיגות לציון 18 שנים לפעילות תוכנית !IMPACT של FIDF.
לפני כשבועיים המכללה האקדמית כנרת ואגודת חוקרי צבא-חברה העניקו תעודת הוקרה מיוחדת לתכנית המלגות IMPACT! על תרומתה המשמעותית של התכנית ב-18 שנות פעילותה, להעצמת צה"ל ולוחמיו ולהעצמת החברה בישראל, כחלק מכנס כנרת למחקרי צבא-חברה בישראל שהתקיים במכללה.
תכנית המלגות !IMPACT של ארגון ה-FIDF נוסדה בשנת 2002 במטרה להוקיר את הלוחמים על שירותם הצבאי המסור ותרומתם להגנת המדינה ובטחונה. המלגות מוענקות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם בצה"ל (לוחמים ותומכי לחימה) ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית.
גובה המלגה הינו $4,000 לכל שנת לימוד, כאשר כל מלגאי ממומן ע"י תורם אישי, המלווה אותו לאורך כל לימודי התואר הראשון. עד כה העניקה התוכנית מלגות ל-57 סטודנטים הלומדים כיום במכללה האקדמית כנרת ועוד 137 בוגרים, שסיימו כבר את לימודי התואר ומשולבים בכל תחומי המשק בישראל. סך היקף מלגות !IMPACT לסטודנטים במכללה מגיע לכ- 2,334,000 דולר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


פרופ' שמעון גפשטיין, נשיא המכללה האקדמית כנרת: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם תכנית IMPACT!, מדובר על מימון משמעותי עבור סטודנטים שהתגייסו ועשו שירות משמעותי. כולנו תקווה שהמספרים הן של הסטודנטים והן של המלגות רק יגדלו במכללה האקדמית כנרת, והכי חשוב שנמשיך להעניק השכלה גבוהה עבור המשוחררים הצעירים. אנו מעריכים את ההזדמנויות שניכרות בדרכנו להודות לכל שותפנו למסע האקדמי, והיום שמחנו לקבל את האות, ונרצה גם להביע את תודנתו לתכנית "
אורנה פסח, מנהלת תוכנית !IMPACT של FIDF: "כל אחד ואחת מהמלגאים שלנו בחר לבצע שירות קרבי משמעותי ולתרום לביטחון מדינת ישראל, למרות המצב הכלכלי המאתגר בבית. מלגת IMPACT! היא הדרך שלנו להצדיע להם, להוקיר להם תודה ולסייע בבניית עתידם. אני רוצה להודות לפרופ' גפשטיין ולכל המכללה האקדמית כנרת על שיתוף פעולה יוצא מן הכלל ומפגש מרגש. אני בטוחה כי יחד נוכל להמשיך ולהגשים חלומות לעוד לוחמים רבים בעתיד".

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|

אליקים: משמחים את בנו של החטוף צחי עידן

|