המטבח שלי – פורטל להשוואת מחירי מטבחים

המטבח שלי הוא פורטל השוואת מחירים לשיפוץ מטבח, השוואת מחירים בין חברות מטבחים, השוואת מחירים לעיצוב מחדש ועוד. כל עוד בוער בכם להכניס TWIST עיצובי חדש במטבח, עם המטבח שלי אתם תחסכו עלויות שיפוץ, עיצוב ובניית מטבחים. המחשה: צילום- depositphotos.com

מה אנחנו רוצים בחיים האלו, אם לא קצת שקט נפשי והמון אוכל טוב? בעוד שאפשר לבשל אוכל טוב גם במטבחים הכי פשוטים ואפילו בטבע, חלקנו אוהבים מטבחים מאובזרים ומעדיפים אותם. צריכים מידע לגבי עיצוב מטבח מחדש? אולי שיפוץ מטבחים? מה לגבי החלפת קרמיקה במטבח? ככה או ככה, השורות הבאות בשבילכם. בחסות צוות המומחים של פורטל המטבח שלי – השוואת מחירים לשיפוץ מטבח, ריכזנו עבורכם מידע חשוב (כולל מחירים)  מפורטל המטבח שלי.

• כמה עולות מדידות לבניית מטבח?

בין אם אתם צריכים שיפוץ מטבח או עיצוב מחדש של מטבחים, קודם כל בדרך כלל לוקחים מידות. אם אתם רוצי להסתייע באנשי מקצוע בכדי לקחת מידות לשיפוץ הקרב ובא, כדאי לדעת שהעלות הממוצעת תהיה כ-1,000 ₪. המדידות מתבצעות באמצעות אנשי מקצוע טרם בניית מטבח חדש והדיוק הוא מירבי.
מעוניינים לקבל הדמיה ממוחשבת לשיפוץ מטבחים? הדמיה ממוחשב של בניית או שיפוץ מטבח תעלה לכם כ-1,050 ₪ בממוצע. מנגד לבניית מטבח, יש גם עלויות על פירוק מטבח. פירוק מטבח עולה בממוצע כ-1,500 ₪ עבור רוב סוגי המטבחים.

כמה עולה לבנות ארונות עץ מלא למטבח?

מעוניינים בבניית ארונות עץ מלא למטבח? יהיה כדאי להכין עבור הפרויקט תקציבים של החל מ-5,000 ₪ בממוצע. אם אתם מעוניינים לבצע התקנת אי מטבח, גם לכך ישנה עלות ממוצעת בשוק והיא כ-3,000 ₪ למטר רץ.
בכל מקרה בו אתם מעוניינים להתקין ארון מזווה, העלות הממוצעת תתחיל בערך ב-2,500 ₪. כמו שאנחנו רואים, ישנן עלויות ממוצעות על רוב הפעולות שאפשר לבצע במטבח בכדי לחדשו או בכדי לבנות אותו. בין אם אתם מעוניינים לבצע בניית מטבח או חידוש מטבח, הכי חשוב להכיר את העלויות הממוצעות בשוק. לכן אנחנו ממליצים לכם לבקר בפורטל המטבח שם תוכלו לראות מחירי מטבחים במחירון.

המטבח שלי – השוואת מחירים בין חברות מטבחים

בסופו של דבר, כולנו חושבים מהכיס וזה בסדר. הפורטל הנ"ל מאפשר לכם להקל על הכיס, אבל חשוב לפעמים גם לדעת היכן לא לחסוך. בשורה התחתונה, ישנם לא מעט חובבים בשוק, גם בתחום המטבחים. ומנגד לשירות חובבני, על שירות של חברת מטבחים מקצועית צריך לשלם בהתאם. אם המחיר הנדרש ממכם הוא מעט גבוה, בדקו מדוע זה כך. ייתכן שחברת המטבחים בעלת מוניטין רב שנים, וייתכן גם שזה יהיה שווה את תוספת התשלום. כחלק ממחקר השוק טרם בניית המטבח, בדקו נתונים אלו גם כן.

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|