המדור הכלכלי: חג החופש – מעבדות לחרות

הטור הכלכלי של היועצת העסקית עליזה פרץ: לאחר שנה של סגרים ואינספור אתגרים שהציבה לנו הקורונה, חג הפסח הוא בדיוק הזמן לפריחה והתחדשות, ועתה החופש לבחור הוא שלנו, וכך גם החופש לבחור להתנהל  אחרת מבחינה פיננסית ובריאותית

• אז איך נכניס את תודעת השפע לחיינו?

מכירים את ההרגשה שכל הזמן אנחנו עסוקים באיך אני סוגר את החודש? איך לא יחזירו לי שיקים? איך אשלם משכורות לעובדים?
איך אצליח להגדיל את המכירות בעסק על מנת להגדיל את תזרים המזומנים?
אלה מחשבות הישרדותיות, שמונעות מאיתנו את השקט והשלווה. אז במקום להיות בהישרדות יש פתרון – לתכנן סדר היום שלנו, ובמקביל לבנות תוכנית פעולה להשגת יעדים ומטרות שקבענו מראש.


כפי שאמר המשורר גטה: "לפני שאתה יכול לעשות משהו אתה צריך להיות מישהו". וה"להיות" הזה הוא פשוט החלטה ובחירה שכל אדם יכול לבצע, קודם לכל עשייה.


להיות בתודעת שפע והכרת הטוב, לבצע פעולות מסיביות מתוכננות, להגדיר משימות קטנות כל יום ולהתקדם בצעדים קטנים לעבר השגת היעד הנדרש – פיננסי, בריאותי וכו .
האתגר הגדול ביותר הוא להרגיש הצלחה גם כאשר המצב הפיננסי שלנו לא הכי טוב. כלומר, גם כאשר אנו חווים מינוס בבנק, איננו מרוויחים מספיק, גם אז אנו עדיין יכולים להיות בתודעת שפע ולפעול לשינוי המצב ההישרדותי. כן זה אפשרי בהחלט. אם אתם לא יודעים איך- היוועצו עם אנשי מקצוע.
זה הזמן לזמן לחיים שלנו את השפע שאנחנו רוצים. רוצים להרוויח יותר? תתכננו, תקבעו יעדים ומטרות, תתנהלו בצורה נכונה, כך שאתם יודעים מה אתם עושים על מנת לקדם את העסק בכל שעה ושעה ביום. שגרות ניהול – ליזום שיחות ללקוחות, לתאם פגישות ולהיות כל הזמן בפעולה. אז מה הבחירה שלכם החודש?
רוצים עוד טיפים להתנהלות פיננסית נכונה? מוזמנים לעקוב אחרי בפייסבוק, באינסטגרם ולהיכנס לאתר alizap.co.il.