המדור הכלכלי: הכינו את "נאום המעלית"

הטור הכלכלי של היועצת העסקית עליזה פרץ: מדוע נטוורקיניג הוא כלי שיווק חובה שיהיה בעסק שלך , ולמה כל כך חשוב להגיע לכנסים והרצאות.

כחלק מערוצי השיווק שחובה שיהיו בכל עסק, יש את ערוץ השיווק  חשוב ביותר – נטוורקינג. ולמה כל כך חשוב להגיע לכנסים והרצאות? מכוון שזו דרך מצוינת להפיץ את הבשורה שלך כבעל עסק, להתחבר לבעלי עסקים ולפתח מערכות יחסים.
מבחינת תקציב שיווק הערוץ הזה לא 'עולה' הרבה כסף מלבד הזמן שלכם שבו אתם פוגשים קולגות ויכולים לייצר ערוצי מכירה חדשים לעסק.
בנוסף אתם נהנים מכלים מקצועיים וידע שניתן להטמיע בעסק. מאז שבחרתי לצאת לדרך עצמאית ולהיות חלק מקהילת העסקים בישראל, תמיד הרגשתי שחיבור בין אנשים ועסקים הוא מנוע צמיחה לכל עסק, שחשוב לייצר חיבורים נכונים עם בעלי עסקים, שהעסק של קולגה או חבר לקבוצה יכול להיות המוצר המשלים של העסק שלכם. קולגות מאותו תחום יכולים להעביר לכם "לידים" שמתאימים יותר לתחום שלכם – וכך יצרתי מערכות יחסים עם בעלי עסקים שונים. בעקבות זאת נוצרו שיתופי פעולה שהגדילו את ההכנסה בעסק שלי.  לכן השתתפתי בעשרות כנסים ובעיקר באזור המרכז. היום אני שמחה לשתף אתכם ולעדכן שבשבוע הבא יתקיים כנס ועידת העסקים אצלנו בעיר עפולה. אני מציעה לכל בעל עסק להגיע.
ואם כבר הגעתם לכנס, ועל מנת למקסם את ההשתתפות שלכם, והזמן שהשקעתם בהגעה לכנס חשוב שיהיה לכם את "נאום המעלית". הצגה עצמית בת 60 שניות: מי אתם? מה אתם עושים? ואיך אתם עושים זאת?
התחברו לכמה שיותר בעלי עסקים, תשתחררו מ"לדפוק חשבון", ותפיצו את הבשורה כי בטוח יש מישהו בקהל שאתם יכולים לתת לו מענה ופתרון לאיזושהי בעיה. אגב, בסוף יגידו לכם תודה.
בנוסף להביא כרטיסי ביקור או לחלופין שיהיה לכם כרטיס ביקור דגיטלי שתוכלו לשלוח בשנייה בית החלפת מספר הטלפון.
אז חברים, יש לנו הזדמנות מצוינת להגיע לכנס בעיר עפולה, ועידת העסקים הראשונה. יהיו שם מיטב המרצים, כיבוד עשיר ומתנה לכל משתתף. אם גם אתם רוצים לייצר מערכות יחסים ולהפיץ את הבשורה של העסק אתם מוזמנים להגיע. פרטים במדיה החברתית ובאתר עיריית עפולה.