המדור הכלכלי: החיים דבש

הטור הכלכלי של היועצת העסקית עליזה פרץ: כמה מכם עצרו רגע ודמיינו איך יראו החיים שלכם בעוד 365 יום

שנה חדשה בפתח וזו בדיוק ההזדמנות לכתוב את החזון השנתי שלכם, ולהגדיר יעדים ומטרות לשנה הקרובה. השנה האחרונה הייתה לא פשוטה לכולם. הקורונה לימדה אותנו שזה בסדר לתכנן ויחד עם זאת לעיתים החיים לא צפויים. למרות הכל מי שתכנן את הפעולות שלו נכון הצליח להתגבר על כל אתגרי הקורונה. לכן חשוב כל שנה להמשיך ולכתוב חזון עסקי ואישי.
מה זה חזון? מה היינו רוצים שיקרה לנו בשנה הקרובה? מבחינה אישית – הגשמה עצמית  עסקית- פיננסית, כמות המכירות והרווח אותו אני רוצה לייצר בשנה הקרובה בעסק שלי, מה התחביבים שלי שאני רוצה לפתח בשנה הקרובה, מה החופשות המתוכננות לי ולמשפחה?.

• כמה מכם עצרו רגע ודמיינו איך יראו החיים שלכם בעוד 365 יום

כמה מכם מוכנים לשלם מחיר כדי להגיע לחיים האלה ולצאת מאיזור הנוחות שלא באמת נוח שם. כמה מכם בנו תוכנית פעולה ברורה ומדויקת כדי להגיע למטרות והיעדים שהציבו לעצמם?
סביר להניח שהרוב ישבו על כורסת הטלוויזיה ולא יעשו כלום. רק 5% מהאוכלוסייה באמת עושה פעולות על מנת לחיות את החיים האיכותיים שנכונים להם הרוב לא יעשה דבר, ימשיך להתלונן ולקטר, המדינה, הממשלה, המיסים, הקורונה, השכנים, הבן/בת זוג, הילדים.
זה בסדר אם לא כולם רוצים שינויים, זה בסדר אם לא כולם מעוניינים לחיות את סבב החיים הזה בצורה מיטבית, אבל אם החלטתם שלא טוב לכם במקום בו אתם נמצאים, שבו עם עצמכם ותדמיינו את השנה הקרובה.
תשאלו את עצמכם מה נדרש כדי להגיע לשם, תתכננו ותבצעו, אף אחד לא יעשה זאת במקומכם. מה תרוויחו כשזה יקרה?
יותר שקט נפשי, יותר איכות חיים, יותר הנאה, יותר תשוקה, יותר זמן משפחה, וכמובן יותר כסף בחשבון הבנק. כשאנחנו בשליחות ובייעוד שלנו, הפעולות שאנחנו עושים הינן באנרגיה גבוהה ומובילים להשגת המטרות והיעדים שהצבנו. אז תחיו בתשוקה, בתודעת שפע, תדמיינו את החיים שאתם רוצים ותצאו להגשים אותם.
צריכים עזרה בכתיבת החזון מוזמנים לפנות אליי לקבלת כלים שיעזרו לכם לבנות תכנית פעולה להגשמת  חלומות .

 

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

נפרדנו כך: עלייה של 16 אחוזים במספר המתגרשים בעפולה

|