המדביר המומלץ בחיפה ב-2022

הדגשים החשובים בבחירת מדביר, כמה תעלה לכם הדברה מקצועית?
צילום: freepik

מזיקים מגיעים לרוב הבתים ואנו ללא ספק לא מעוניינים בשהותם. בכל עונה פוקדים את הבית מזיקים אחרים ובעונת האביב במיוחד, הם נוהגים לצאת החוצה מכל החורים שבהם הם הסתתרו. אם פקדו אתכם מזיקים שונים בבית, כנראה שאתם זקוקים לשירות הדברת מזיקים בחיפה. בכתבה הבאה נסביר איך לבחור מדביר ואילו דגשים חשובים בעת הבחירה.

• איך תדעו להבחין מיהו מדביר מומלץ?

כשאנו בוחרים מדביר, אנו רוצים לדעת שלאחר ביצוע ההדברה לא נצטרך להתמודד עם מזיקים לתקופה של שנה לפחות. נוכל לדעת זאת, רק אם נבצע בדיקה של המלצות מלקוחות שהזמינו את המדביר לעבודה אצלם בבית או בעסק. הדברה בחיפה עם המלצות תוכלו למצוא בחרת המדביר שמציל. לחברה מספר מדבירים מוסמכים בעלי רישיון וניתן לקבל המלצות של לקוחות מכל חלקי הארץ. ניתן להיכנס לאתר החברה ולראות המלצות המתעדכנות מעת לעת. 

הדגשים החשובים בבחירת מדביר

לאחר שראיתם המלצות, כעת יש לשים לב למספר דגשים חשובים שיסייעו לכם לקבל החלטה ולהזמין מדביר בחיפה לביצוע ההדברה. 

  1. תמיד לבקש רישיון הסמכה –  מדביר מוסמך הוא מדביר שיש לו רישיון מטעם משרד ההגנה והסביבה והוא יכול להראות לכם אותו. בחברת המדביר שמציל תוכלו לראות את רישיונות ההסמכה גם באתר של החברה. 
  2. בדיקת סוג ההדברה – כיום למדבירים יש מגוון רחב של אפשרויות בבחירת חומרי ההדברה. חומרי ההדברה אינם ניתנים לשימוש פרטי, רק לשימוש של בעלי מקצוע מוסמכים. חשוב לבדוק עם המדביר את סוג ההדברה, דגשי הבטיחות הרלוונטיים ושמדובר בהדברה שבטוחה לכם ולבני הבית.
  3. הדברת סוגי מזיקים שונים – מזיקים שונים פוקדים את הבתים בו זמנית, חשוב לוודא שהמדביר שאתם מזמינים הוא מדביר שיש לו את הידע בהדברה של מגוון רחב של מזיקים. 
  4. שירותי הדברה 24 שעות ביממה – יש מזיקים שפעילותם מתקיימת בשעות הערב והלילה וזו הדרך היחידה לאתר אותם ולהדביר. חשוב לשים לב שאתם מזמינים מדביר שיכול להגיע בכל שעות היממה. בחברת המדביר שמציל עובדים בכל שעות היממה ובפריסה ארצית. 

מדביר בעל ידע וניסיון בתחום

מדבירים מוסמכים עוברים קורס ומבחן המקנים להם ידע רחב על סוגי המזיקים השונים, דרך התרבותם, מחזור החיים שלהם, זיהוי ואיתור ודרכים שונות להדברה בעזרת חומרי הדברה המורשים על פי המשרד להגנת הסביבה. ככל שלמדביר שתבחרו יהיה יותר ניסיון, כך הוא ידע לאתר, לזהות ולבצע הדברה מדויקת יותר שנשארת לזמן ארוך יותר. כמו כן, מדביר עם ניסיון יכול להבטיח לכם תוצאות איכותיות. 

כמה תעלה לכם הדברה מקצועית?

העלות של הדברה משתנה על פי סוג המזיק, סוג ההדברה ורמת הקושי באיתור המזיק והדברתו. מסיבה זו אין מחירון קבוע אלא טווח מחירים שנע בין 300 שקלים ל- 1000 שקלים כאשר מדובר בבית אחד. כאשר מזמינים הדברה בחיפה עם המדביר שמציל, מחיר ההדברה יהיה בטווח מחירים זה. מחירים מעל לטווח זה עשויים להיות כאשר מדובר בהדברה של בתי דירות, פנימיות, בתי מלון וכדומה. בחברת המדביר שמציל מחירים הוגנים ומשתלמים עבור הדברה למגוון מזיקים.
אם אתם מתמודדים עם מגוון מזיקים בבית או אפילו סוג אחד של מזיק, כנסו לאתר של המדביר שמציל והזמינו מדביר מוסמך עם רישיון, בעל המלצות וניסיון רב. החברה מבטיחה מחירים הוגנים ותוצאות מובטחות. 

כותב המאמר: לידור יעקובי מדביר מחברת המדביר שמציל

 

מזרן יחיד אורטופדי – מה חשוב לדעת לפני שמחליטים?

|

טיפים לחסוך כסף לטווח ארוך שכל אחד חייב להכיר

|