המאבק בהקמת נתב"ג 2: החברה להגנת הטבע תקיים אירוע מקוון כנגד שדה"ת

החברה להגנת הטבע מצטרפת למאבק על עמק יזרעאל: תארח אירוע מקוון נגד שדה התעופה ברמת דוד. המחשה: ארכיון

החברה להגנת הטבע והעמותה למאבק בשדות תעופה בעמק יזרעאל יקיימו ביום חמישי ה-14.5 אירוע מקוון מיוחד, בהשתתפות הסופר תושב העמק מאיר שלו. זה האירוע הגדול הראשון של תושבי העמק עם החברה להגנת הטבע, שתעביר את המפגש בשידור חי בדף הפייסבוק שלה, יחד עם עמוד הפייסבוק של העמותה ועמודים נוספים.
לפני התפרצות הקורונה, החברה להגנת הטבע ותושבי העמק תכננו אירוע המוני, שאמור היה להתקיים במהלך חופשת הפסח. משהוטל איסור ההתקהלות חיפשו הצדדים דרכים אחרות לקדם את המחאה נגד הרס עמק יזרעאל.
החברה להגנת הטבע התנגדה בעבר לתכנית להקים שדה תעופה במגידו והצטרפה להתנגדויות לתכנית להקמת נתב"ג 2 ברמת דוד. למרות שהמשק כולו הוקפא, גורמי התכנון המשיכו גם בחודשים האחרונים לקדם את תכנון שדה התעופה בעמק, למרות התנגדויות של מרבית המומחים ועל אף העובדה שלא ניתן לקיים דיון ציבורי שקוף בזמן הקורונה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


תכנית המשדר:

20:00 – 20:30 – עמק יזרעאל – קורבן של טעיות או נכס לדורות | ניר פפאי, סמכנ"ל שמירת טבע בחברה להגנת הטבע, לירון שפירא רכז שמירת טבע מחוז צפון בחברה להגנת הטבע, דן אלון מנהל מרכז הצפרות הישראלי, רועי רבן, מנהל מקצועי של שותפות גד"ש העמק.

20:30 – 21:00 – נתב"ג 2 בעמק יזרעאל – האם זה הצעד הנכון לישראל? | פאנל מומחים

מנחה: ד"ר נטע ליפמן, מנכ"לית האגודה הישראלית לאקולוגיה ומדעי הסביבה.

בהשתתפות: פרופ' שלומית פז מאוניברסיטת חיפה, ד"ר אריאל אביב מבית חולים העמק, אל"מ במיל' אלכס גן, פרופ' יוסי לשם מאוניברסיטת תל אביב, יוהן אטלן מנכ"ל מועצת הנגב, סא"ל במיל' גיל דייגי ממטה המאבק נגד הקמת שדות תעופה בעמק יזרעאל.

21:00 -21:15 – מפגש עם הסופר מאיר שלו | תושב העמק ותומך במאבק נגד הקמת שדה תעופה בעמק יזרעאל.

https://www.facebook.com/events/3086564561406152/

 

מגדל העמק: ליאורה אדרי מונתה לתפקיד מנכ"לית העירייה

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|